اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 31 آگوست 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 31 آگوست 2017

    تحلیل فاندامنتال


    • آرامش بیشتر در eurusd همچنانکه دلار برگشت خود بر سر رشد gdp و nfp موسسه adp را ادامه می دهد


    • برگشت طوفانی دلار به زندگی


    • کاهش ارزش دلار در usdcad پس از بهبودی در gdp ایالات متحده و گفتگو برای اصلاحات مالیاتی


    دلار برگشت طوفانی به زندگی داشت که این بواسطه رشد gdp ایالات متحده و داده بازار کار این کشور بود. همچنین، سرمایه گذاران سریعا از کنار تاثیرات اقدام اخیر کره شمالی را گذشتند همچنانکه دارایی های ایمن جذابیت خود را از دست دادند و بازارهای دارایی و سهام برگشت خود را به نمایش گذاشتند.
    جریانات ریسک گریزی در حال تبدیل شدن به رویدادی کوتاه مدت می باشد و ثابت می کند که فرصتهای بی نظیری برای ریسک پذیری در اختیار سرمایه گذاران می گذارد. دور اخیر ریسک گریزی طی ضربان مشخصی به پایان رسیده بود چرا که سرمایه گذاران همانطور که مخالف تشدید اقدامات نظامی در کره شمالی بودند به روی هم انباشتن سیاست دلپذیر بانک مرکزی ادامه می دهند.
    همچنین، نبود محرک هایی از سوی ترامپ و پاسخ های حساب شده بیشتر از سوی کاخ سفید بیشتر به نفت بازار مشاهده شد و عصبانیت سرمایه گذار را خواباند. در کل بازارها به سرعت آرامش خود را دوباره بدست آوردند.
    طوفان هاروی همچنان ردپای کثیف خود را با در هم کوبیدن جنوب شرق تگزاس و اجتماعات ساحلی لوئیزیانا ادامه می دهد ضمن اینکه بطور منفی بر روی تقاضای نفت خام از سوی قبل صنعت پتروشیمی ایالات متحده تاثیر می گذارد. بنابراین در حالیکه بهای حق العمل کاری سوخت خودرو افزایش می یابد، بهای wti به سقوط خود ادامه می دهد چرا که محل های کمتری برای افزایش فرآیند تولید سوخت خودرو در دسترس می باشد.
    اما بطور فزاینده ای برای معامله گران، کاهش ناشی از طوفان هاروی سطح کاملا جدید از بحث در رابطه با مرحله نهایی سقف بدهی را الهام بخشید بعنوان اینکه چگونه دولت ایالات متحده نیازهای کمک فدرال را در میان بحث درباره سقف بدهی برآورده خواهد کرد. اما منطق باید اینطور دیکته کند که اقدام برای عدم اثبات افزایش سقف بدهی اثباتی برای یک خودکشی سیاسی برای آنهایی خواهد بود که با توجه به عنصر انسان دوستانه بحران طبیعی اخیر در مخالفت می باشند.
پردازش ...
X