اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 16 اکتبر 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 16 اکتبر 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • راالی بازارهای دارایی و سهام آسیا ضمن افزایش مرزی ارزش دلار
    • پوند بواسطه تیترهای خبری Brexit هفته گذشته را پرنوسان به پایان رساند
    • تحولات سیاسی در آلمان، اتریش، چین و ژاپن زیر ذره بین این هفته بازار

    با رسیدن بازار مبادلات دارایی و سهام ژاپن به سقف های یک دهه اخیر و رالی Nikkei 225 برای ششمین روز متوالی تا بالاترین سطح از سال 1996 به این سو، تمایلات ریسک پذیری این هفته مثبت آغاز شد. معاملات دلار پس از کاهش متعادل در هفته گذشته و جهش تقریبا 1 درصدی بهای نفت خام بر سر زد و خورد مرگبار بین نیروهای میهنی کردستان و نیروهای عراق در برابر ارزهای G10 بطور مرزی بالاتر باز شد.
    پوند پس از انتشار تعدای از تیترهای خبری Brexit که باعث جهش های نوسانی را ایجاد کرد هفته گذشته را با بازاری پرنوسان و چاپی به پایان رساند. این هفته، عامل حرکت قیمت احتمالا تعداد زیادی خبر می باشد که منتشر خواهد شد، از جمله، تورم، اشتغال و رشد دستمزد، بخصوص پیش از نشست بعدی BoE در ماه نوامبر.
    بازار فعلا حاکی از یک شانس 85 درصدی برای یک نوبت افزایش نرخ بهره در ماه نوامبر است بنابراین داده های پیش رو احتمال بیشتری دارد تا بر روی انتظارات بازار از مسیر سیاست آتی بانک مرکزی تاثیر بگذارد تا تصمیمات ماه نوامبر چرا که احتمال بیشتری برای دومی قایل شده اند.
    پوند حماتیش در ناحیه 1.3250 قرار دارد و مقاومتش در 1.3325 که پیش از 1.3400 قرار دارد. در همین حال EURGBP در 0.8870 دارای حمایت و در 0.8930 دارای مقاومت است.
    دلار جمعه گذشته پس از انتشار CPI ماه سپتامبر در رقم 2.2% سالانه در برابر انتظارات برای افزایش 2.3% عدد سالیانه زیر فشار قرار گرفت. یلن ریاست Fed روز جمعه در باشگاه اقتصاددانان ملی سخنرانی خواهد کرد اما چند رویداد دیگر در این هفته منتشر خواهند شد و تقویم داده های ایالات متحده نسبتا خلوت است. تلاش های آلمان برای تشکیل ائتلاف و ماجرای بعد از انتخابات اتریش در روز یکشنبه که رهبر 31 ساله حزب راست گرای مردمی اتریش، سباستین کورز، پیشاپیش اعتراف کرده است که پیروزی احتمالا حرکات یورو را در این هفته تحت تاثیر قرار خواهد داد.
    نوزدهمین کنگره حزب کمونیست این هفته روز چهارشنبه بدقت زیر نظر خواهد بود تا شواهد و مدارکی درباره دستورجلسه اقتصادی پیش رو در اختیار بازار قرار بدهد. بخش تحقیقات بارکلیز انتظار دارد رییس جمهور Xi بر روی اهمیت کنترل های ریسک مالی/اقتصادی تاکید نماید، ضمن تقویت GDP ملی و درآمد در ازای سرمایه، اصلاحات SOE، و بازار مالی و آزادسازی یوآن چین.
    در ژاپن، تمرکز بر روی انتخابات 22 اکتبر خواهد بود که نقش حیاتی در شکل دهی سیاست اقتصادی این کشور و چشم انداز بازار را بازی می کنند. بررسی های اخیر کاهش حمایت برای مخالفت با آبه، حزب امید، را نشان می دهد و اغلب سرمایه گذاران انتظار دارند حزب هایی که ایفای نقش می کنند (LDP-KP) پیروز اکثریت باشند.
پردازش ...
X