اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 30 نوامبر 2017

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 30 نوامبر 2017

    تحلیل فاندامنتال
    • تهدید کره شمالی؟ چه تهدیدی از سوی کره شمالی؟
    • بی اعتنایی سرمایه گذران به تهدید کره شمالی
    • برخورد پوند به سقفی دو ماهه بر سر شایعات درباره لایحه Brexit

    بازارهای دارایی و سهام ایالات متحده در دوره پایه گذاری افزایش های روز سه شنبه قرار دارند و پرتاب موشک اخیر کره شمالی تاثیر کمی بر روی دیدگاه سرمایه گذاران دارد.
    خیلی وقت نیست که تهدید تشدید بدلیل چنین اقدامی سرمایه گذاران را بسوی دارایی های ایمن روانه کرد اما همچنانکه زمان ادامه یافت و چیزی فراتر از حرافی تشدید نشد، سرمایه گذاران حساسیت کمتری به این آزمایش های موشکی پیدا کردند. دارایی ایمن سنتی، به فاصله کوتاهی پس از پرتاب موشک تنها کمی نوسان کرد و به معامله شدن زیر 1300$ ادامه داد که سطح مقاومتی قابل توجه برای این فلز زرد بود.
    پس از گزارش هایی مبنی بر اینکه بریتانیا پس از ماهها مذاکره بر سر لایحه جدایی Brexit با اتحادیه اروپا به توافق رسید، امروز صبح استرلینگ در سقف دو ماهه خود در برابر دلار در حال معامله شدن است. در حالیکه هنوز چیزی به صراحت تایید نشده است و بعید است با توجه به اینکه ترزا می خود را مرکز توجهات سیاسی می بیند بعید است این اتفاق بیافتد، اگر این صحیح باشد پس این قدمی بزرگ به سمت ادامه مذاکرات درباره توافقت برای دوره گذار و توافقات بیشتر تجاری خواهد بود.
    پیشرفت در این مذارکات فعلا کم است و این توافق، اگر صحیح باشد، می زیر فشار قابل توجهی بواسطه تقاضای کسب و کارها برای حصول اطمینان درباره آینده ارتباط با اتحادیه اروپا و چگونگی تاثیر بر روی آنها قرار دارد. در حالیکه توافقی بعنوان نقطه آسایشی برای دولت ترزا می است، همانطور که در روند صعودی پوند بازتاب داشت، هنوز راه طولانی در ادامه وجود دارد و سختی و مشکلات بسیار زیادی در ادامه مسیر وجود دارد. این نسختین سد و مشکل از بین بسیاری از موانع بزرگ در مسیر Brexit است، اما این قدم، نخستین قدم و قدمی بسیار مهم است.
پردازش ...
X