اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 9 ژانویه 2018

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 9 ژانویه 2018

    تحلیل فاندامنتال
    • ادامه افزایش در بازارهای دارایی و سهام
    • کناره گیری جاستین گرینینگ پس از تغییر کابینه در بریتانیا
    • طبق گزارش ها به گفته بانک خلق چین (PBoC) "عامل ضد ادورای" از تثبیت نرخ CNY حذف می شود

    اغلب بازارها دیروز در روی کم ترافیک از نظر انتشار داده های اقتصادی، نسبتا بدون تغییر بودند. شاخص S&P 500 تقریبا 0.2% رشد کرد و بازارهای دارایی و سهام آسیا از اواسط امروز به این سو بطور کلی صعودی بودند.
    ین با عنیات به سفته بازی درباره اینکه BoJ با کاهش خرید اوراق قرضه با انقضای 10 ساله قدم دیگری به سمت عادی سازی سیاست پولی برداشته است، در طول شب گدشته قدرت گرفت.
    تغییر کابینه نخست وزیر مِی پس از آنکه جرمی هانت وزیر بهداشت و جاستین گرینینگ وزیر آموزش و پرورش هر دو در ابتدا با حرکات پیشنهادی مخالفت کرده بودند خیلی با نرمی مورد نظر خانم مِی همراه نبود. هانت در مقابل در مقام خود ابقا خواهد شد این در حالیست که گرینینگ از کل دولت کناره گیری کرد.
    نتیجه این تغییر کابینه نگرانی هایی درباره اعتبار خانم مِی و سوالاتی را درباره توانایی ایشان برای برآمدن از عهده مذاکرات جاری Brexit ایجاد کرد.
    طبق گزارش های بلومبرگ، بانک مرکزی چین روش محاسبه نرخ ثابت سازی CNY را تغییر داده است در نتیجه بطور موثر "عامل ضد ادورای" را که بعنوان ابزاری برای این بانک مشاهده شده بود تا بتواند اقدام به ثابت نمودن نرخ CNY نماید حذف خواهد نمود.
    دلار/یوآن آف شور و دلار/یوآن بر سرگزارشاتی افزایش یافت چرا که این گزارش ممکن است به معنی نرخ ثابت سازی ارز بالاتر در کوتاه مدت باشد.
    داده های اقتصادی اخیر آلمان جهت مشخصی را نشان ندادند چرا که سفارشات کارخانه ای ماه نوامبر ضعیف تر از انتظار و برابر با 0.4% بود، اما ارقام تولید صنعتی و صادرات بالاتر از پیش بینی ها ظاهر شدند.
    در حالیکه این ممکن است نخستین نشانه تاثیر اقتصادی بر سر تردید سیاسی موجود در آلمان باشد، افت در سفارشات کارخانه ای دیروز کوچک است و احیای اقتصادی جهانی باید به حمایت از اقتصاد آلمان ادامه دهد.
پردازش ...
X