اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 24 ژانویه 2018

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 24 ژانویه 2018

    تحلیل فاندامنتال
    • توقف در رالی بازار سهام جهانی در حالیکه دلار سقوط می کند
    • صعود پوند/دلار در برگشت به بالای 1.4000 در طول شب گذشته
    • گزارش بازار نیروی کار بریتانیا مربوط به ماه نوامبر زیر ذره بین امروز صبح بازار

    رالی در سهام جهانی دیروز کمی متوقف شد و شاخص های دارایی و سهام ایالات متحده در روز بدون تغییر یا بطور مرزی در قیمت بالاتری بسته شدند. نرخ بازدهی اوراق خزانه داری ایالات متحده سقوط کردند و دلار به اهش ارزش خود ادامه داد و شاخص دلار (DXY) تا پایین ترین سطح در سه سال اخیر افت کرد.
    کالاها روز مثبتی را داشتند که فیوچرز گاز طبیعی سردمدار این حرکت مثبت بود که بر اثر تقاضای تشدید شده ناشی از آب و هوای سردتر از انتظار در ایالات متحده حدود 5% جهش داشت.
    دیروز با وجود یک افت جزیی، پیرو نظرات بارنیز مذاکره کننده ارشد Brexit از سوی اتحادیه اروپا که نشان دهنده این است بریتانیا هنوز راه حلی برای مرز ایرلند ارایه نداده است، پوند به معاملات با ثبات خود ادامه داد. پوند/دلار در طول شب گذشته با صعود خود به بالای 1.4000 بازگشت که عمدتا در نتیجه ضعف وسیع دلار بود و یورو/پوند موقعیت خود را زیر سطح حمایت اخیر در 0.8800 حفظ کرد.
    حمایت پوند/دلار در 1.3900 و بعد از آن در 1.3800 قرار دارد که مقاومت آن در 1.4100 می باشد. در یورو/پوند، سطح حمایتی 0.8690 است و سطح 0.8800 بعنوان مقاومت کوتاه مدت عمل می کند.
    تمرکز امروز بازار بر روی گزارش ماه نوامبر بازار کار بریتانیا خواهد بود که ساعت 09:30 دقیقه بوقت گرینویچ منتشر شد. بخش تحقیقات بارکلیز انتظار دارد رشد واقعی دستمزد در محدوده منفی باقی بماند و انتظار می رود میانگین رشد نامی درآمدهای هفتگی برابر با 2.5% شود در حالیکه نرخ بیکاری احتمالا بدون تغییر در 4.3% باقی بماند.
    صبح امروز داده مقدماتی شاخص PMI ناحیه اروپا را نیز خواهیم داشت که بخش تحقیقات بارکلیز انتظار بهبود دوباره را در اعتماد کسب و کار دارد. تداوم قدرت در این داده احتمالا توجه بازار را به کنفرانس مطبوعاتی ECB که فردا برگزار می گردد معطوف می نماید.
پردازش ...
X