اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 26 فوریه 2018

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 26 فوریه 2018

    تحلیل فاندامنتال
    • شناور باقی ماندن بازارهای دارایی و سهام آسیا ضمن کاهش ارزش دلار
    • به گفته دیو رامسدن جانشین ریاست بانک مرکزی انگلستان، BoE ممکن است نرخ بهره را "زودتر از انتظار" بالا ببرد
    • تمرکز بازار بر روی انتخابات عمومی ایتالیا، شکل گیری دولت در آلمان و مذاکرات در جریان NAFTA

    دارایی ها و سهام آسیا، با ادامه یافتن یک رالی جهانی دو هفته ای، پس از آنکه سهام ایالات متحده در اواخر روز جمعه صعودهای قدرتمندی را بر جای گذاشت و نرخ بازدهی اوراق قرضه ایالات متحده به زیر 2.90% ریتریس کرد، افزایش یافتند. ارزش دلار در برابر اغلب ارزهای اصلی کاهش یافت در حالیکه بازارهای تمرکزشان معطوف به سیاست پولی ایالات متحده شده است که در این هفته دو سخنرانی از سوی جرومی پاول ریاست فدرال رزرو برگزار خواهد شد، که سخنرانی آغازین جلسه نیم سالانه هامفری هاوکینگز می باشد که فردا بعدازظهر برگزار خواهد شد که در آن او تفکرات فدرال رزرو را درباره نرخ بهره ایالات متحده برای سال پیش رو ارایه خواهد داد.
    در جایی دیگر، ارزش ین در برابر دلار تثبیت شد در حالیکه هارویکو کورودا ریاست بانک مرکزی ژاپنگفت این بانک برنامه ای برای ایجاد تغییرات اساسی در شکل برنامه تسهیلی جاری اش ندارد.
    در طول پایان هفته قبل، دیو رامسدن جانشین ریاست بانک مرکزی انگلستان گفت که اگر رشد دستمزد در اوایل سال جاری افزایش یابد، آنها ممکن است زودتر از انتظار نیاز به بالا بردن نرخ بهره داشته باشند (به نقل از روزنامه Sunday Times). بازارها اکنون توجهشان معطوف به کانلیف جانشین رییس بانک مرکزی شده است، که عصر امروز ساعت 18:00 پیش از سخنرانی نخست وزیر مِی در روز جمعه خواهد بود، که در آن رویداد نیز خانم مِی بر روی برنامه مشارکت آتی بریتانیا/اتحادیه اروپا تاکید خواهد کرد.
    تعدادی از رویدادهای دارایی ریسک در هفته پیش رو ممکن است بر روی ریسک پذیری وسیع تری در بازار تاثیر داشته باشد، از جمله انتخابات در ایتالیا (روز یکشنبه)، شکل گیری دولت در آلمان، مذاکرات جاری NAFTA (از 25 فوریه تا 5 مارس) و نگرانی ها درباره ثبات در رشد اقتصادی در چین.
    از دیدگاه موسسه بارکلیز، یورو این هفته در مسیر حرکتش تا زمان انتخابات در ایتالیا، که نظرسنجی ها نشان می دهد که با ریسک نزول روبروست، که جنبش پنج ستاره euroskeptic در نظرسنجی ها پیشرو است (با 27% آرا). حزب M5S قبلا درخواست یک رفراندوم درباره ایتالیا برای ترک اتحادیه یورو داده بود، اگرچه این حزب از آن به بعد وضعیت خود را منعطف تر کرده است، و رهبر این حزب اینطور نظر داده است که او در ماه فوریه "نمی خواهد آن را آخرین پناه و مامن در نظر بگیرد".
    تاثیر فوری و سریع تر بر روی یورو ممکن است ریشه در رای گیری حزب SPD آلمان درباره این داشته باشد که آیا به ائتلاف بزرگ آنجلا مرکل خواهد پیوست یا خیر. رد کردن این پیشنهاد حاکی از ریسک های نزولی برای یورو در طی روزها یا هفته های پیش رو درباره ارزیابی دوباره چشم اندازهای بلند مدت اتحادیه اروپا باشد.
    معامله گران بارکلیز حمایت را برای یورو در 1.2250 می بینند در حالیکه مقاومت را در قیمت 1.2360 و بعد از آن در 1.2435 می بینند. مقاومت یورو/پوند در حدود ناحیه 0.8800 باقی مانده است و حمایت آن در 0.8730 و 0.8685 باقی مانده است.
پردازش ...
X