اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 2 مارس 2018

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 2 مارس 2018

    تحلیل فاندامنتال
    بعید است فدرال رزرو نرخ بهره را به شیوه تهاجمی افزایش دهد
    امروز، پنجمین و آخرین سند تورم و آنچه برداشت بازارهایی مالی است منتشر شد. در این سند، نگاه ها به تفاسیر بازار ارز به چشم انداز تورم و درآمد ثابت در چهار بخش اول است. بخش پنج از این قرار است:
    بازار ارز و تورم – عملکرد ضعیف تورم ایالات متحده + راحتی فدرال رزرو = کاهش بیشتر ارزش دلار
    صبح امروز دیدگاه ECB نیز منتشر شد – اجرای یک سازش، 2 مارس، پیش از نشست هفته آینده. بطور خلاصه، انتظار می رود ECB بین طرفداران کاهش و افزایش نرخ بهره با حذف گرایش انعطاف پذیری برنامه QE سازش ایجاد کند، اما بحثی درباره افزایش نرخ بهره نداشته باشد. انتظار می رود ماریو دراگی لحن نسبتا متمایلی به کاهش نرخ بهره در کنفرانس مطبوعاتی داشته باشد.
    تمایلات بازارهای جهانی به شدت تحت تاثیر تحولات در ایالات متحده با توجه به افزایش سفته بازی ها درباره اینکه فدرال رزرو ممکن است بزودی سیگنال اجرای قوی تر سیاست انقباضی را ارایه دهد می باشد در حالیکه ریسک جنگ تجارت جهانی بر سر چشم انداز سیاست های محافظه کارانه تر ایالات متحده افزایش یافته است. رالی درآمدهای ثابت (Fixed Income) ادامه یافت و اغلب شاخص های دارایی و سهام طرفهای آمریکایی خود را در منطقه قرمز (نزول) دنبال کردند.
    عصر دیروز، دونالد ترامپ اعلام کرد که دولت او اعمال تعرفه های قابل توجه روی واردات فولاد و آلومینیوم را در نظر دارد. تاکید ما بر این است که ضمن اینکه تعرفه های بالاتر تعادل بدتری را بین رشد-تورم خلق می کند، فولاد و آلومینیوم هر دو تنها تشکیل دهنده بخش بسیار کوچکی از واردات ایالات متحده هستند. هرچند این حرکت احتمالا باعث آغاز انتقام از اتحادیه اروپا، چین و کانادا گردد و به این معنی خواهد بود که ریسک جنگ تجارت جهانی که بطور بالقوه ای ممکن است روند احیای اقتصاد جهانی را از مسیر خود خارج سازد بطور قابل ملاحظه ای در اعلامیه ها افزایش یافته است.
پردازش ...
X