اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 14 مارس 2018

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز - 14 مارس 2018

    تحلیل فاندامنتال
    سقوط ارزش دلار بر سر سیاست های واشینگتن / افزایش نرخ تورم (CPI) با سرعتی کندتر
    کاهش ارزش دلار مشاهده شده است، در حالیکه روز کاری با برکناری رکس تیلرسون و منصوب کردن پومپئو مدیر CIA بعنوان وزیر امور خارجه شروع شد. این تغییرات سفته بازی درباره افزایش تعداد مقامات که بیشتر به نفع سیاست های حامی صنایع داخلی است را به شدت افزایش داده است.
    در بخش خبرهای اقتصادی، بهای مصرف کننده در ایالات متحده با افزایش 0.2% در ماه فوریه، با انتظارات هماهنگ شد، اما این افزایش در مقایسه با افزایش 0.5 درصدی ماه ژانویه، از سرعت کمتری برخوردار بود. نرخ تورم (CPI) سالانه طبق انتظارات از 2.1% تا 2.2% افزایش یافته است در حالیکه نرخ تورم core با ثبات در 1.8% قرار داشت.
    تحولات درباره Brexit نیز بر تیترهای خبری تسلط داشت چرا که مشاهده شده است جاون کلود یانکر ریاست اتحادیه اروپا و بارنیر مذاکره کننده ارشد، آتش مذاکرات را درست یک هفته پیش از کنفرانس اتحادیه اروپا روشن کرده اند. آنها از بریتانیا خواسته اند که با راه حل هایی درباره مرز ایرلند پای میز کذاکره حاضر شود. بریتانیا نیز بیانیه فصل بهار را منتشر کرد و هاموند وزیر خزانه داری دیدگاه امیدوارانه خود را ارایه داد. او همچنین گفت که هزینه Brexit برای اقتصاد بریتانیا برابر با 38 میلیارد پوند پیش بینی شده است.
    با نگاه به آینده، ماریو دراگی، ریاست ECB، در کنفرانس ناظران ECB که ممکن است رویدادی کلیدی و حاوی ریسک برای یورو باشد. خرده فروشی ایالات متحده در ادامه روز منتشر خواهد شد که انتظار می رود با معکوس کردن کاهش های شکل گرفته از ماه ژانویه، 0.3% در ماه فوریه افزایش یابد.
پردازش ...
X