اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 12 فوریه 2019

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 12 فوریه 2019

    تحلیل فاندامنتال:

    • بازارهای سهام آسیایی در راستای انتظارات مثبت درباره مذاکره چین و آمریکا بالاتر رفتند
    • قانون گذاران آمریکا به یک توافق آزمایشی در باره مرزها رسیدند
    • میزان رشد تولید ناخالص داخلی بریتانیا به کمترین مقدار در شش سال گذشته رسید


    به علت انتظارات مثبت درباره مذاکرات جنگ چین و آمریکا، سهام.های آسیایی رشد کردند. همچنین گزارش ها حاکی از ایجاد یک توافق آزمایشی درباره مرزها در آمریکا است. ترامپ هنگامی که می.خواست درباره نتیجه مذاکرات حرف بزند، لحنی مثبت داشت.
    سرمایه.گذاران منتظر دیدار مقامات تجاری چین و آمریکا در این هفته هستند.
    قانو.ن گذاران آمریکایی به توافقی آزمایشی درباره تأمین بودجه امنیت مرزها دست یافتند. این توافق می.تواند از تعطیلی بخش دیگری از دولت جلوگیری کند زیرا از شنبه اجرا می.شود.
    سناتور جمهوری.خواه ریچارد شلبی فکر می.کند و امیدوار است که ترامپ از این توافق حمایت کند زیرا این توافق بدون در نظر گرفتن کمک.های کنگره محتوی 5.7 میلیارد دلار درخواستی ترامپ برای ساخت دیوار نیست. این توافق شامل 1.375 میلیارد دلار برای فنس.کشی است.

    بانک ژاپن خرید بسته.های اعتباری (Bond) را برای اولین بار در دو ماه گذشته کاهش داد و ریسک در این حوزه را افزایش داد. این کاهش باعث شد در روز جمعه ارزش این بسته.های اعتباری به کمترین مقدار در دو سال گذشته برسد و دلار آمریکا که با قیمت 110.50 ین معامله می.شد به بیشترین مقدار در سال به رقم 110.65 ین برسد.

    تولید ناخالص داخلی اولیه بریتانیا به زیر مقدار پیش.بینی شده مؤسسه تحقیقاتی بارکلای رسید (0.2% q/q در مقابل 0.3% q/q) و باعث مقدار رشد سالانه به کمترین مقدار در شش سال گذشته برسد. این کاهش به علت نگرانی.ها در باره تجارت و سرمایه.گذاری در بریتانیا به علت برگزیت و تضعیف اقتصاد جهانی که باعث کاهش تجارت شده، رخ داده است.
    این اطلاعات به تضعیف پوند بریتانیا منجر گردید و باعث شد پوند بریتانیا/دلار آمریکا دیروز به کمترین مقدار در ۳ هفته گذشته به 1.2845 برسد. نرخ پوند بریتانیا/یورو نیز حول و حوش 1.1400 است.
    سرتیتر خبرها دیروز تأیید کردند که این هفته شاهد هیچ رأی چشمگیری درباره توافق برگزیت ترزا نخواهیم بود.
    ترزا می قرار است امروز به مجلس عوام بریتانیا برود تا آن.ها را در جریان مذاکرات برگزیت قرار دهد. این اقدام او علی.رغم این نکته است اتحادیه اروپا هشدار داده که برنامه فعلی او قابل اتکا نیست.
پردازش ...
X