اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 25 فوریه 2019

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 25 فوریه 2019

    تحلیل فاندامنتال:
    • طولانی تر شدن گفتگوهای تجاری چین و آمریکا، تخمین.ها از میزان ریسک را پایین آورد
    • پوند بریتانیا همچنان تحت تأثیر اخبار ریسک برگزیت است
    • این هفته بازارها، داده.های منتشر شده در آمریکا را رصد خواهند کرد


    سهام های آسیایی این هفته را با رشد آغاز کردند. همچنین سهام های آتی آمریکا و اروپا هم امروز صبح مثبت بودند. حس مثبت نسبت به بازار با اخبار دیروز تقویت شد. در اخبار دیروز عنوان شده بود که دونالد ترامپ اجرای تعرفه های جدید را که برای ۱ مارس تنظیم شده بود، به دلیل گفتگوهای تجاری سازنده با رئیس جمهور چین شی جینپینگ، به تعوق می اندازد.

    در بازار ارز سر تیترهای مثبت باعث شدند نرخ دلار-استرالیا/دلار-آمریکا و دلار-نیوزلند/دلار-آمریکا به طور خاص بالاتر بروند.
    پوند بریتانیا در هفته گذشته رشد داشت. علت این رشد خوشبینی های ایجاد شده برای یافتن راه حلی با ایرلند شمالی بود که پس از طرح نظرات مثبت رئیس کمیسیون اروپا و ترزا می درباره جلسه.شان، ایجاد شدند. دیروز نخست وزیر ترزا می تاریخ رأی نهایی برای توافق برگزیت خود را تا ۱۲ مارس به تعویق انداخت.

    قرار است در روز چهارشنبه ۲۷ فوریه اصلاحات انجام شده روی توافق برگزیت به رأی گذاشته شود. ممکن است یک نسخه بازبینی شده از اصلاحات کوپر نیز در لیست قرار بگیرد. در اصلاحات کوپر که ماده ۵۰ را بسط داده است، ریسک اجرایی شدن یک برگزیت بدون توافق از بین می.رود.

    هفته گذشته گزارش جلسه بازار آزاد فدرال نشان داد که فدرال رزرو در حالت «وابستگی شدید به داده» قرار دارد. مؤسسه بارکلی معتقد است بیشتر اعضای کمیته ترجیح خواهند دارد که شواهد واقعی را برای پایه داده های درآمدی که برای سیاست انقباضی لازم است، ببینند.
    در ادامه احتمالاً دلار آمریکا هم بر اساس داده های منتشر شده پیش برود. از این روی در هفته جاری بازارها انتشار گزارش داده های تولید ناخالص داخلی (gdp) و میزان هزینه کرد شخصی (pce) و شاخص مدیران خرید ism در بخش تولید و داده های بخش مسکن را رصد خواهند کرد.
پردازش ...
X