اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 26 مارچ 2019

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 26 مارچ 2019

    تحلیل فاندامنتال:
    • سهام آسیا شاهد بهبود نسبی شبانه است
    • پوندانگلیس/دلارآمریکا همچنان با بی ثباتی آینده برکسیت، پیش می رود
    • پارلمان انگلیس احتمالا چندین رأی پیاپی را برای روز چهارشنبه برنامه ریزی خواهد کرد


    بخش زیادی از سهام اروپا و آمریکا دیروز در محدوده نسبتا پایین تر بسته شد درحالیکه سهام آسیا شاهد بهبود نسبی شبانه ناشی از سهام Nikkei با صعود بیش از 2% بود. بازده ده ساله خزانه داری آمریکا دیروز پس از سقوط چشمگیر بعد از نشست هفته گذشته فدرال رزرو، ثبات پیدا کرد
    بخش زیادی از سهام فیوچرز اروپا و آمریکا شبانه صعود داشت که امروز نشان دهنده معامله باز بوده است
    پوند انگلیس/دلارآمریکا دیروز باتوجه به شفاف نبودن آینده برکسیت، بازار پرنوسانی داشت. در اواخر شب گذشته، مجلس عوام با تعداد 329 به 302 رأی به نفع تنظیم مجموعه ای از آرا درمورد استراتژی های جایگزین برکسیت که احتمالا شامل همه پرسی دوم یا لغو برکسیت می شود، رأی دادند(بلومبرگ)
    سه وزیر عطف به این تنظیمات به این دلیل که میتواند به پارلمان قدرت کنترل در روند برکسیت را بدهد، استعفاکردند
    پوندانگلیس/دلارآمریکا احتمالا پیش از آرای مثبتی که برای فردا برنامه ریزی می شوند، همچنان در معرض خطر قرار میگیرد
    شاخص ارز اسپات دلارآمریکا در بلومبرگ دیروز به دلیل پیشرفت تمایلات ریسک، سقوط کرد. در حوزه داده، شاخص وضعیت تجاری IFO آلمان حدود +0.9p صعود کرد که این رقم بالاتر از حدانتظار بارکلیز و بلومبرگ است و از جفت ارزی یورو/دلارآمریکا هم پشتیبانی میکند
    لیر ترکیه باعث صعود در بازارهای نوظهور شد ضمن برگشت تقریبا تمام زیان هایش از بازار روز جمعه.
    نرخ مبادله شبانه رشدی حدودا 73% داشت که این رقم باعث میشود تا سرمایه گذاران خارجی به صورت مجازی امکان معامله لیر ترکیه را نداشته باشند(بلومبرگ)
پردازش ...
X