اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 24 آپریل 2019

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 24 آپریل 2019

    تحلیل فاندامنتال:
    • سهام آمریکا پس از داده بهتر از حدانتظار درآمدهای شرکتی، رشد داشت.
    • پوندانگلیس/دلارآمریکا باتوجه به قوت گسترده دلارآمریکا و بی ثباتی دوباره برکسیت، ریزش دارد.
    • دلاراسترالیا/آمریکا با قرار گرفتن داده سه ماهه نخست CPI استرالیا در پایین ترین سطح از سه ماهه سوم 2016، تحت فشار است.


    سهام آمریکا دیروز پس از گزارش فراتر از حدانتظار درآمدهای شرکتی آمریکا، معامله بالایی داشت. سهام آسیا عملکرد شبانه ضعیفی داشت همراه با اسلاید سهام چین پس از اینکه پکن نشان داد انتظارات مختلفی در حال کنترل وضعیت آن است(بلومبرگ)
    پوندانگلیس/دلارآمریکا دیروز با قوت گسترده دلارآمریکا و تجدید بی ثباتی درمورد برکسیت و رهبری ترزا می، ریزش داشت. کمیته 1922 به ترزا می گفت که این وضعیت نمیتواند ادامه داشته باشد و باید برنامه ای برای اجرای سریع برکسیت درنظر بگیرد(تایمز مالی)
    تمرکز بازار همچنان روی گفت و گوهای میان حزبی ترزا می و کوربین Corbyn رهبر حزب کارگری است که هنوز نتایج خوبی باخود به دنبال دارد.
    تاریخ مورد نظر بعدی بازار، انتخابات محلی انگلیس در تاریخ 2 می است.
    از نظر داده ای، CPI سه ماهه نخست استرالیا به رقم سالانه 1.3% رسید که کمترین رقم تورم هدلاین از سه ماهه سوم 2016 و زیر رقم پیش بینی شده بارکلیز بود: 1.6% سالانه. دلاراسترالیا/آمریکا ریزش 1% داشت تا به کف 0.7027 بازار برسد و این پس از اعلام داده بود(بلومبرگ)
    نفت برنت به سقف جدید 2019 با رقم 74.73 دلار به ازای هربشکه رسید که این پس از بیانیه آمریکا به پنج کشور از جمله هند و چین بود که اعلام کرد درصورت ادامه واردات نفتی از ایران، مجازات خواهند شد. هرچند در گزارش API آمد که موجودی نفتی آمریکا هفته گذشته رشدی تارقم 6.86 میلیون بشکه داشته است.
پردازش ...
X