اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 7 می 2019

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 7 می 2019

    تحلیل فاندامنتال:
    • سهام جهانی پس از تجدید بی ثباتی تجاری آمریکا-چین، سقوط میکند.
    • تردید درمورد گفت و گوهای بین حزبی برکسیت، پوندانگلیس/دلارآمریکا را کمی پایین می آورد.
    • رزرو بانک استرالیا با وجود انتظار بازار برای کاهش نرخ، نرخ ها را ثابت نگه می دارد.


    سهام جهانی دیروز پس از تأیید خبر مذاکره کننده ارشد آمریکا درمورد تهدید ترامپ بر افزایش 25% تعرفه ها از رقم 10% روی 200 بیلیون دلار از کالاهای چینی در جمعه آینده، افت گسترده ای داشت. منوچین وزیر خزانه داری گفت که این توافق تجاری(چین-آمریکا) تا 90% پیشرفت داشته است ولی آمریکا چین را به نادیده گرفتن تعهدات تجاری طی مذاکرات، متهم میکند.
    پکن گفت که همچنان قصد دارد هیئتی را به واشنگتن اعزام کند باوجود پیشرفت مذاکرات و این گفت و گوی تجاری بنابر گزارشات قرار است در تاریخ 9-10 می صورت بگیرد(تایمز مالی).
    پوندانگلیس/دلارآمریکا دیروز با توجه به تجدید نگرانی ها درمورد برکسیت، معامله نسبتا پایینی داشت. پوند پس از اعلام دودلی سیاستمداران ارشد حزب کارگری نسبت به چشم انداز گفت و گوهای بین حزبی برکسیت که انتظارات را کاهش داد و باعث نزدیک شدن ترزا می به توافق شد، تضعیف شد(تایمز مالی).
    همانگونه که انتخابات محلی انگلیس به پایان رسیده است، تمرکز امروز بازار روی نتیجه مذاکرات نهایی بین ترزا می(محافظه کار) و کوربین(کارگری) است که آغاز خواهد شد.
    دلارآمریکا/لیر ترکیه در بازارهای نوظهور شبانه بالا رفت و بالای 6.1690 امروز صبح معامله شد پس از اینکه تأیید شد استانبول انتخابات شهری خود را در تاریخ 23 ژوئن بنابر درخواست حزب حاکم اردوغان، برگزار خواهد کرد.
    در بانک های مرکزی رزرو بانک استرالیا شبانه نرخ های بهره را دررقم 1.50% نگه داشت. این حرکت همسو با انتظارات بارکلیز ولی بالاتر از توافق بازار دررقم 25bp بود. دلاراسترالیا/آمریکا به دنبال این تصمیم، معامله بالایی با رقم 0.6% داشت(بلومبرگ).
پردازش ...
X