اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 31 می 2019

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 31 می 2019

    تحلیل فاندامنتال:
    • ترامپ اعلام کرد که 5% تعرفه روی همه کالاهای مکزیکی اعمال می شود.
    • پوندانگلیس/دلارآمریکا پیش از صعود نسبی، تا کف پنج ماهه افت دارد.
    • تولید چین در ماه می دچار افت می شود.


    سهام آسیا و فیوچرز آمریکا شبانه پس از اعلام 5% تعرفه روی همه کالاهای مکزیکی از سوی ترامپ از 10 ژوئن، تحت فشار قرار گرفت. این تعرفه ها «تازمان توقف مهاجرت غیرقانونی مکزیکی ها به آمریکا» پابرجا خواهد بود. او همچنین اضافه کرد که رقم تعرفه تا اول اکتبر به تدریج به 25% می رسد درصورتیکه مسئله حل نشود.
    در بازار ارز، دلارآمریکا در برابر همتایان خود درگروه 10 پس از این اعلامیه، جهش سریع داشت درحالیکه پزوی مکزیک افت 2.5% تا کف 5 ماهه داشت. ین ژاپن با پیگیری سرمایه گذاران برای دارایی های امن، تقویت شد.
    تشدید تنش های تجارت جهانی باعث شد تا بازده ده ساله خزانه داری تا کف 20 ماه با رقم 2.18% افت داشته باشد(بلومبرگ).
    فشار بیشتر پس از افت داده pmi تولید چین در ماه می بود که زیر رقم برآورد شده 49.9 بود: 49.4. بارکلیز به « افت در تابع شاخص مربوط به معامله و ترکیب اشتغال که پس از تشدید تعرفه ها در اوایل می، به کف ده ساله رسید» اشاره میکند.
    بارکلیز همچنین انتظار دارد « شاخص pmi همچنان در ماه های آینده در نتیجه تعرفه ها، روند نزولی داشته باشد».
    پوندانگلیس/دلارآمریکا دیروز بعدازظهر افت لحظه ای تا کف 5 ماهه داشت با رقم 1.2581(بلومبرگ) پیش از صعود نسبی. این تشکیلات به میزان زیادی مبتنی بر قوت دلارآمریکا همراه با تداوم بی ثباتی با توجه به انتخاب نخست وزیر بعدی انگلیس بود.
    12 عضو پارلمان در رقابتی برای رهبری حزب محافظه کار و سمت نخست وزیری هستند همراه با رقابتی که انتظار می رود تا دوماه آینده به پایان برسد.
    جانشین فدرال رزرو کلاریدا در نشست شب گذشته در نیویورک اعلام کرد که فدرال رزرو آماده واکنش در صورت بدتر شدن وضعیت اقتصادی است. همچنین براین موضوع تأکید کرد که اقتصاد در «وضعیتی بسیار خوب» همراه با بیکاری پایین است.
پردازش ...
X