اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 16 جولای 2019

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 16 جولای 2019

    تحلیل فاندامنتال:
    • سهام آمریکا پیش از گزارشات درآمدهای سه ماهه شرکت های آمریکا، صعود نسبی دارد.
    • دلارنیوزلند/آمریکا پس از گزارش تورم تا سقف 3 ماه صعود میکند.
    • بازارها امروز منتظر داده بیکاری انگلیس، خرده فروشی و درآمدهای شرکت های آمریکا هستند.


    سهام آمریکا دیروز پیش از گزارش سه ماهه درآمدهای شرکتی آمریکا به دلیل اینکه امروز و روزهای آینده ازسوی شرکت های مختلفی منتشر می شود، صعود نسبی داشت( تایمز مالی). بازارها همچنین اعلامیه خرده فروشی آمریکا را در ساعت 13:30 به وقت گرینویچ دنبال میکنند.
    درمورد مذاکرات تجاری آمریکا-چین، وزیر خزانه داری آمریکا گفت که او و نماینده تجاری کشورش رابرت لایتزایر درصورت نتیجه بخش بودن مذاکرات تلفنی این هفته، احتمالا برای مذاکرات تجاری سفری به پکن دارند.
    در حوزه اخبار برکسیت، برخورد اخیر وزیر برکسیت انگلیس استفان بارکلی و مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا مایکل بارنیر بنابر گزارشات روند خوبی نداشت و احتمالا موضع اتحادیه را درمورد برکسیت سخت تر میکند(بلومبرگ). همچنین خانم وان دیر لیین von der Leyen ریاست آینده کمیسیون اتحادیه اروپا در رأی گیری امروز گفت که حامی تمدید برکسیت به «دلایل مساعد» است.
    ضمن اینکه پوند/دلارآمریکا دیروز معامله پایین 0.4% تا رقم 1.2520 داشت. تمرکز امروز بازار روی داده بازار کار انگلیس در ساعت 9:30 به وقت گرینویچ است.
    دلارنیوزلند/آمریکا شبانه به سقف سه ماهه 0.6738 رسید پس از گزارشی مبنی بر اینکه تورم در سه ماهه گذشته افزایش داشت ضمن کاهش نگرانی سرمایه گذار درمورد اینکه بانک مرکزی مجموعه ای از کاهش نرخ ها را در بهره اعمال خواهد کرد.
    در حوزه بانک های مرکزی ، گزارشات رزرو بانک استرالیا از نشست دوم جولای شبانه منتشر شد و نشان داد که کمیته روی بازار مشاغل تمرکز دارد و بیان کرد که «درصورت نیاز» اقدام به کاهش نرخ خواهد کرد.
    بارکلیز دیدگاه خود را حفظ کرد مبنی بر اینکه رزرو بانک استرالیا احتمالا وابسته به داده است و در ابتدا به دنبال داده بازار کارگری همراه با تمرکز روی گزارش بیکاری روز پنجشنبه خود است.
پردازش ...
X