اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 07 آگوست 2019

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 07 آگوست 2019

    تحلیل فاندامنتال:
    • سهام.های آمریکایی پس از سخنان مشاور اقتصادی دونالد ترامپ جهش کردند
    • بانک مرکزی نیوزلند نرخ بهره کلیدی را ناگهان 50bp کاهش داد
    • جفت دلار-استرالیا/دلار-آمریکا و دلار-نیوزلند/دلار-آمریکا با قیمت 1 درصد پایینتر معامله میشوند


    سهامهای آمریکایی دیروز جهش کردند. این جهش در نتیجه گزارش S&P 500 بود که بالاترین سود را در یک روز طی یک ماه را گزارش میداد که مشاور اقتصادی دونالد ترامپ، لری کدولو مطرح کرد. او نگرانی ها درباره تنشهای تجاری چین و آمریکا را با گفتن اینکه واشنگتن میخواهد گفتگوها را با چین ادامه دهد و قصد دارد تیم اقتصادی چین را سپتامبر به آمریکا دعوت کند، کاهش داد.
    سهام های آسیایی علیرغم این پیشرفتها و اینکه دارایی هایی بهشتی مثل ین ژاپن در طول شب تقویت شدند و شاخص عملکرد ۱۰ ساله خزانه.داری آمریکا، 2bp کاهش داشت، وضعیت معینی نداشتند.

    در ادامه تنشهای تجاری آمریکا و چین، چین گفته است که کاهش اخیر ارزش یوان چین با توسط بازار رخ داده است و حاصل دستکاری پکن در ارزش آن نبوده است. مقامات چین با این حرف اتهام ترامپ مبنی بر اینکه دولت چین عمدا ارزش ارز خود را پایین نگاه میدارد را رد کردند.
    جفت دلار-آمریکا/یوان-چین در طول شب تقویت شد و با 0.3 درصد افزایش به 7.0586 رسید. این اتفاق پس از آن رخ داد که بانک مرکزی چین ارزش این جفت را در مقدار نمادین 6.9996 ثابت کرد.
    مؤسسه بارکلی انتظار دارد که این جفت در سه ماه دوم سال 2020 در 7.75 معامله شوند.

    بانک مرکزی نیوزلند نرخ رسمی نقدینگی را با 50bp کاهش به 1.00 درصد رساند. این در حالی بود که توافق عمومی بازار کاهش 25bp بود. بخش «راهنمای آینده» در بیانیه بانک مرکزی نیوزلند خالی گذاشته شده است و راه را برای کاهش بیشتر این نرخ باز گذاشته است. مؤسسه بارکلی معتقد است که «تصمیم امروز و کنفرانس رئیس بانک مرکزی، آدرین ارر، راه را برای ادامه کاهش و یک کاهش 25bp دیگر در نوامبر باز میگذارد».
    پس از این تصمیم جفت دلار-نیوزلند/دلار-آمریکا 0.2 درصد پایینتر و در قیمت 0.6378 معامله شدند. این اتفاق به علت گمانه زنی ها درباره پیروی بانک مرکزی استرالیا از بانک مرکزی نیوزلند و کاهش نرخ جریان نقدی در ماههای آتی رخ داد (بلومبرگ)

    نفت برنت به کاهش قیمت خود ادامه داد و دیروز با کاهش 2.5 درصد به زیر 60 دلار در هر بشکه رسید و به نرخ سال گذشته در این تاریخ یعنی 58.55 دلار در هر بشکه نزدیک شد. این کاهش 21 درصد کمتر از بیشترین مقدار آن در ماه آوریل بود و به علت نگرانی ها در مورد ادامه و گسترش جنگ تجاری چین و آمریکا رخ داد.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 08-07-2019, 02:37 PM
پردازش ...
X