اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 7 اکتبر 2019

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: فاندامنتال بازار ارز- 7 اکتبر 2019

    تحلیل فاندامنتال:
    • سهام آسیا شبانه در محدوده قرمز.
    • ازسرگیری گفت و گوهای تجاری آمریکا-چین در این هفته.
    • بازارها منتظر راه حل هایی پیش از نشست ماه اکتبر FOMC.


    سهام آسیا و ارز چین(یوان Renminbi) شبانه و در پی گزارشی مبنی بر اینکه پکن تمایل چندانی به معامله جدی با آمریکا ندارد و ابراز کرده است که رشته ای از موضوعات که چین خواهان بحث درمورد آنها می باشد به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.گفت و گوهای تجاری آمریکا-چین در اواخر این هفته درست پیش از آخرین تهدید اعمال تعرفه ها روی واردات چینی از سرگرفته می شود. مالیات روی کالاهای چینی با ارزش 250بیلیون دلارآمریکا در تاریخ 15اکتبر از 25% به 30% افزایش خواهد داشت(تایمزمالی).
    عقیده اصلی بارکلیز درمورد تجارت چین-آمریکا این است که توافق «کامل» شدنی نیست، یک توافق محدود همراه با خریدهای کشاورزی از چین برای کاهش بخشی از تعرفه احتمالا شدنی است.
    جفت ارزی دلارآمریکا/ین ژاپن با تقاضا برای ارزهای امن معامله پایینی داشت ولی از زمانیکه بیشتر زیان های آن صعود دوباره داشته است.
    پوند/دلارآمریکا درروز جمعه زیر 1.2276 معامله شد پیش از برگشت بخش زیادی از آن و معامله خود را دررقم 1.2333 پایان داد. برکسیت همچنان پس از اینکه دولت انگلیس یک طرح جدید را برای اتحادیه اروپا ارسال کرد در مرکز توجه است همراه با واکنش های مختلف تابدینجا. جانسون دیروز لحن مخالفی داشت و بار دیگر تکرار کرد که انگلیس اتحادیه را درتاریخ 31اکتبر ترک خواهد کرد(بلومبرگ).
    بارکلیز این رویکرد را دارد که احتمال برکسیت بدون توافق زیاد است احتمالا پس از تأخیری طولانی و همچنان پوند و یورو تمایلات نزولی دارند.
    این هفته بازارها به سخنرانی های FOMC و داده CPI آمریکا توجه دارند و به دنبال راه حل هایی پیش از نشست ماه اکتبر کمیته هستند. همچنین گزارشات نشست ماه سپتامبر را درروز چهارشنبه دریافت کردیم. بازار به تازگی 75% شانس کاهش نرخ در ماه اکتبر را دارد. بارکلیز انتظار کاهش 50bp احتمالا در ژانویه 2020 را دارد همراه با کاهش هایی در دوماه دسامبر و ژانویه.
پردازش ...
X