اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چشم انداز هفتگی فارکس، جفت ارز یورو/ دلار آمریکا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تحلیل: چشم انداز هفتگی فارکس، جفت ارز یورو/ دلار آمریکا

    چشم انداز هفتگی فارکس نشان می دهد که جفت ارز یورو/ دلار آمریکا روندی صعودی را طی می کند، . این جفت ارز هفته را در نقطه مثبت و درست زیر بالاترین سطوح نوسان اخیر به پایان رساند.

    در هفته اول سال 2022، چند رویداد قابل توجه در مورد جفت ارز یورو/ دلار آمریکا روی داد، اما تاثیر چندانی بر ارزش این جفت ارز نداشت. یکی از مهم ترین رویدادها زمانی بود که بانک مرکزی آمریکا صورتجلسه نشست دسامبر خود را منتشر کرد که نشان می داد سیاستگذاران در حال بررسی کاهش اوراق قرضه خود هستند.

    به گفته فدرال رزرو، در صورت تداوم بهبودهای فعلی در بازار کار، احتمالاً شرایط برای افزایش نرخ بهره به زودی فراهم خواهد شد. پس از آن، گزارش مربوط به اشتغال غیرکشاورزی ماه دسامبر منتشر شد. ایالات متحده در ماه دسامبر 199000 شغل جدید ایجاد کرد که نیمی از انتظار بازار را برآورده می کرد. از سوی دیگر، نرخ بیکاری بهبود یافت و به 3.9 درصد سقوط کرد. در حالی که این ارقام چشمگیر نبودند، فعالان بازار همچنان آنها را قابل قبول می دانستند.

    در ماه دسامبر، نرخ تورم منطقه یورو 5 درصد رشد کرد که رکورد جدیدی پس از رکورد 4.9 درصد در ماه گذشته بود. همچنین قیمت مصرف کننده آلمان 5.3 درصد افزایش یافت، در حالی که میزان پیش بینی شده 5.2 درصد بود. تورم بانک مرکزی اروپا را وادار می کند تا در موضع محافظه کارانه خود تجدید نظر کند.

    به دنبال گسترش سویه اومیکرون ویروس کرونا، کاهش رشد اقتصادی قبل از آغاز سال آغاز شد. سویه فعلی کووید مانند آتش سوزی در حال گسترش است و در حالی که تعداد مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان هنوز کم است، همچنان به اقتصاد فشار وارد می کند.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز یورو/ دلار آمریکا

    Screenshot_1-3.png


    از اواسط ماه نوامبر، جفت ارز یورو/ دلار آمریکا در حدود سطح 1.1300 نوسان داشته است. با وجودی که این جفت ارز در پایان هفته، بالاتر از میانگین های متحرک ساده 20 و 50 روزه بسته شد، اما قیمت همچنان زیر 1.1385 است. در همین حال، ما به وضوح می‌توانیم روند نزولی را روی نمودار ببینیم که نشان می‌دهد حرکت صعودی اخیر برای ایجاد یک برگشت صعودی کافی نیست. بنابراین، فرصت های معاملاتی بیشتر را می توان پیش بینی کرد.

    منبع

  • #2
    چشم انداز هفتگی فارکس، پیش بینی جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن

    چشم انداز هفتگی فارکس حاکی از آن است که جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن روندی نسبتا نزولی را طی خواهد کرد، چون با از دست رفتن ارزش دلار آمریکا، قیمت حدود 90 پیپ کاهش یافت. با وجود بسته شدن بالاتر از سطح 116.00 برای اولین بار در پنج سال گذشته، خزانه داری ایالات متحده نتوانست در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن را بالاتر از این سطح نگه دارد.

    داده های مربوط به اشتغال غیرکشاورزی (NFP) برای دومین ماه متوالی ناامید کننده بود. در مجموع 199000 شغل در ماه دسامبر ایجاد شد که کمتر از نیمی از 400000 مورد پیش بینی شده بود. در ماه نوامبر، 239000 یا 29000 اصلاح شده تاثیری بر بازار کار بسیار ضعیف نداشت. در نُه ماه گذشته، موقعیت های شغلی پُر نشده در بررسی فرصت‌های شغلی و گردش کار (JOLTS) به رکورد بالایی رسیده است. با تلاش کارفرمایان برای متقاعد کردن کارگران برای بازگشت به محل کار، دستمزد ساعتی در ماه دسامبر 4.7 درصد و در ماه نوامبر 5.1 درصد افزایش یافت.

    بازدهی خزانه داری در امتداد منحنی بازده افزایش یافت. به عنوان مثال، در هفته پس از پایان معاملات در 31 دسامبر، بازده 10 ساله اوراق با 25 واحد افزایش، از 1.512 به 1.76 درصد درصد رسید.

    بر اساس صورتجلسه سیستم فدرال رزرو در 16 دسامبر، ترازنامه بانک 8.5 میلیارد دلار کاهش یافت. این مسئله به عنوان نشانه دیگری از پایبندی مدیران به سیاست های تورمی جدید خود تلقی شد.

    نرخ تورم سالانه در توکیو در ماه دسامبر 0.8٪ بود، اما شاخص اصلی قیمت مصرف کننده (CPI) بدون تغییر در 0.3-٪ باقی ماند. بنابراین، بانک ژاپن دلیلی برای تغییر نرخ سیاست پولی فوق‌العاده تطبیقی 0.1- درصدی خود نداشت. در ماه نوامبر، کل مخارج خانوارها 1.3 درصد کاهش یافت، که بیش از دو برابر کاهش 0.6 درصدی در ماه اکتبر بود. پیش بینی ها افزایش 1.6 درصدی را پیش بینی می کند. در ماه نوامبر، درآمد حاصل از کار ثابت بود و پس از افزایش 0.2 درصدی در ماه اکتبر، پیش بینی 0.5 درصدی محقق نشد.

    پیش بینی تکنیکال هفتگی جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن
    Screenshot_2-4-1536x645.png


    پس از ثبت بالاترین سطح بالای 116.00، قیمت جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن در حال عقب نشینی است. با این حال، قیمت هنوز از پایین ترین سطح فراتر نرفته است. با وجودی که سوگیری برای این جفت ارز منفی است، اما به احتمال زیاد شاهد توقفی در روند نزول در حدود 115.00 خواهیم بود. سطح حمایت بعدی 114.65 است که یک میانگین متحرک ساده 20 روزه است. در روند صعودی، 116.00 مانع کلیدی برای غلبه بر سطح 116.50 خواهد بود. با این حال، این جفت ارز به حجم خرید زیادی برای غلبه بر این مانع نیاز دارد.


    منبع

    نظر

    پردازش ...
    X