اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

ادامه برتری دلار آمریکا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • ادامه برتری دلار آمریکا

    تحلیلگران ارز بانک آمریکا در گزارشی تحقیقاتی خطاب به مشتریان خود اعلام کردند که دلار می تواند به پیشروی خود در برابر یورو و پوند انگلیس ادامه دهد و خاطرنشان کردند که دوره عملکرد بهتر اقتصادی ایالات متحده و "برتری" مرتبط با دلار در آینده قابل پیش بینی از بین نمی رود.

    بانک سرمایه گذاری می گوید که آنها از چند ماه پیش انتظار برتری عمومی ایالات متحده را داشتند. اقتصاددانان بانک آمریکایی اخیراً در نتیجه این انتظارات، اصلاحیه های افزایشی برای نرخ بهره ایالات متحده را مورد بررسی مجدد قرار داده اند.

    جان شین، استراتژیست فارکس بانک آمریکا می گوید: " دلار آمریکا در اوایل ماه مارس به بالاترین سطح از اواخر ماه نوامبر افزایش یافت و نزدیک به حرکت صعودی در نرخ های ایالات متحده پیشروی کرد. با وجود عدم پیگیری، ما همچنان روند افزایش ارزش دلار در سال جاری را انتظار داریم.

    نظرسنجی از جامعه تحلیل گران نشان می دهد که در آغاز سال 2021، ارزش دلار کاهش می یابد، در حالی که داده های موقعیت یابی نشان می دهد دلالان با قاطعیت پول خود را در دلار سرمایه گذاری می کنند.

    نگاهی به عملکرد نسبی در فضای g10 نشان می دهد ارزش دلار در برابر همه همتایان خود، به غیر از دلار کانادا و پوند افزایش یافته است و بیشترین سود را در برابر ین و فرانک کم بازده کسب کرده است.

    استراتژیست های ارزی و اقتصاددانان بانک آمریکایی جدائی اقتصادی ایالات متحده از اقتصاد منطقه یورو را انتظار دارند و عقیده دارند که اقتصاد ایالات متحده احتمالاً در سال 2021 با اختلاف زیادی، عملکرد بهتری خواهد داشت.

    یکی از عوامل مهم در عملکرد برتر ایالات متحده توزیع واکسن در این کشور است که با "ارائه بسته مالی به ویژه تهاجمی" همراه است.

    اقتصاددانان 6.5 درصد رشد تولید ناخالص داخلی، بالاتر از هرجای دیگر در g6 و بیشتر فضای بازار نوظهور را انتظار دارند.

    شین می گوید: "با پایان یافتن سه ماهه اول، بازارهای فارکس انتظارات ما را برای روند نزولی متوسط جفت ارز یورو/ دلار آمریکا و عملکرد کلی بهتر ایالات متحده را منعکس می کنند.
پردازش ...
X