اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

توزیع ارز دیجیتال چین با استفاده از سیستمی دولایه

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • توزیع ارز دیجیتال چین با استفاده از سیستمی دولایه

    ارز دیجیتال چین با استفاده از سیستمی دولایه توزیع خواهد شد تا به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار گیرد


    بانک خلق چین (PBOC) اولین ارز دیجیتال مبتنی بر بلاکچین را که توسط بانک مرکزی کنترل می شود، عرضه کرده است. بر اساس گزارش ها، انجام این پروژه هفت سال به طول انجامیده است.

    یوان دیجیتال یک ارز مجازی تحت حمایت دولت است که برای ردیابی تمام جریانات پولی طراحی شده است. برای مثال، FXStreet گزارش داد که دولت از جزئیات کامل در مورد آنچه کسی خریداری کرده اطلاع خواهد داشت. این ارز از سیستم مالی جهانی، که در آن، دلار آمریکا غالب است، جدا خواهد شد.

    CNBC گزارش داد که هدف اصلی دستیابی به کنترل متمرکزتر و جایگزینی مقداری از پول نقد و سکه در گردش است. این ارز به عنوان راهی سریعتر و ارزان برای انجام معاملات داخلی و بین المللی نیز عرضه می شود.

    هزاران نفر از مردم با یک سیستم قرعه کشی انتخاب شده اند تا به آنها اجازه داده شود تا یوان دیجیتال خود را با استفاده از یک برنامه، از طریق وال استریت ژورنال در فروشگاه های آنلاین و آفلاین هزینه کنند.

    گفته می شود غول های غذا و نوشیدنی، از جمله استارباکس و مک دونالد، به سرعت برای پذیرش ارز جدید در بازارهای چین اقدام کردند.

    چین دومین کشور و اولین اقتصاد بزرگ است که ارز دیجیتال را عرضه می کند. به گزارش بلومبرگ، اولین بار بانک مرکزی باهاما این نوع ارز را عرضه کرده است.

    توزیع یوان دیجیتال شامل سیستمی دو لایه است. CNBC گزارش داد که این مبلغ در بانک های تجاری توزیع می شود، که مسئولیت رساندن ارز به دست مصرف کنندگان را بر عهده خواهند داشت.

    بانک خلق چین همچنین اعلام کرد که ساختار دو لایه می تواند "از اخلال در امور مالی در بخش مالی" جلوگیری کند، چون بانک مرکزی در رقابت با بانک های تجاری نخواهد بود.

    ارز مجازی در فضای مجازی توزیع می شود. این ارز روی یک کارت یا از طریق تلفن همراه در دسترس است. هزینه کردن آن نیاز به اتصال به اینترنت ندارد.

    حمایت از یوان دیجیتال مورد تأیید همه نیست، چون برخی از ناظران فکر می کنند که این ارز می تواند آینده دلار آمریکا را تهدید کند.

    جان لیپسکی، کارمند سابق صندوق بین المللی پول، به ژورنال گفت: "هر چیزی که دلار را تهدید کند، مسئله امنیت ملی است. در مقاله ای که به توصیف یوآن دیجیتال پرداخته بود، گفته شده که "این ارز در دراز مدت دلار را تهدید می کند"، و "بازتابی از پولی است که می تواند ستون قدرت آمریکا را متزلزل کند."

    آیا این به این معنی است که دلار دیجیتال هم در راه خواهد بود؟

    جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، چنین می اندیشد و به کنگره گفت که در صدد صدور مجوز است. او گفت: این پروژه اکنون "پروژه ای با اولویت بالا" است.
پردازش ...
X