اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

10-15% از دارایی های خود را به صورت طلا ذخیره کنید و از خرید بیت کوین بپرهیزید

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • 10-15% از دارایی های خود را به صورت طلا ذخیره کنید و از خرید بیت کوین بپرهیزید

    مارک موبیوس، بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری موبیوس می گوید: "من فکر نمی کنم بیت کوین دارایی مناسبی برای سرمایه گذاران متوسط باشد و دلیل ساده آن این است که تبدیل بیت کوین به پول نقد قابل استفاده پیشنهادی بسیار دشوار و حتی خطرناک است".

    قیمت تمام فلزات بالا رفته است و حتی فلزاتی مانند پالادیوم، پلاتین و غیره، به سرعت در حال رشد هستند.

    من فکر نمی کنم بیت کوین دارایی مناسبی برای سرمایه گذاران متوسط باشد و دلیل ساده آن این است که تبدیل بیت کوین به پول نقد که می تواند مورد استفاده قرار گیرد، پیشنهادی بسیار دشوار و حتی خطرناک است. دولت ایالات متحده بسیاری از این مبادلات بیت کوین را دنبال می کند. بنابراین، این چیزی است که من توصیه نمی کنم.

    با این حال، طلا در این سطح سرمایه گذاری خوبی به نظر می رسد. در واقع، من مقداری طلا به سبد سهام خود اضافه کرده ام، چون فکر می کنم این فلز به نقطه عطفی رسیده است که شاهد بهبود قیمت آن خواهیم بود. اما حتی اگر به صورت روزانه، به دنبال طلا نباشید، از منظر بلند مدت، با ذخیره 10٪ یا 15٪ از دارایی های خود به صورت طلای فیزیکی، وضعیت بهتری خواهید داشت.

    آیا این مسئله برای نقره نیز صادق خواهد بود؟
    بله، این مسئله برای نقره، پلاتین و پالادیوم نیز صادق است. ایجاد تنوع در این فلزات گرانبها ایده خوبی است. چهار فلز اصلی عبارت هستند از طلا، نقره، پلاتین و پالادیوم.

    شما به عنوان سرمایه گذار در کل بخش دکوراسیون منزل از جمله رنگ در چه جایگاهی قرار دارید؟
    ما نتوانسته ایم شرکتی را پیدا کنیم که از نظر اصول اساسی در این زمینه نیازهای ما را برآورده کند. بیشتر آنها شرکت های کوچک هستند. موارد استثنایی وجود دارد، اما ما سرمایه گذاری در آن زمینه را قبول نداریم.

    اما من کسی را از بررسی و تحقیق بیشتر در مورد آن منصرف نمی کنم، چون شرکت هایی مانند شرکت های رنگ آمیزی و شرکت هایی که در کار مبلمان هستند، ممکن است شروع خوبی برای آن بخش باشد.

    برای رونق بازار املاک و مستغلات در هند چه اتفاقی می افتد؟ در حالی که موج دوم می تواند مانند یک مانع عمل کند، آیا این بخشی است که باید در آن سرمایه گذاری کرد؟
    بخش املاک و مستغلات به ویژه در هند بسیار قابل توجه است، چون تقاضا برای مسکن تقریباً بی پایان است. ما برای سالهای زیادی، شاهد کاهش تقاضا نخواهیم بود. بسیاری از هندی ها در خانه های نامرغوب زندگی می کنند و آنها می خواهند بهتر عمل کنند و با افزایش درآمد، تقاضای مسکن بیشتر خواهد شد.

    مساله ای که در بازار مسکن وجود دارد، داشتن سیستم های قابل اعتماد برای ثبت و تأمین مالی این خانه ها و آپارتمان ها است. این مسئله نه تنها برای دولت فدرال، بلکه برای هر ایالت، چالشی بزرگ است. در حقیقت، ایده استفاده از بلاکچین برای ردیابی مالکیت خانه ها و آپارتمان ها وجود داشته است. من با سیستم بیمه ایالات متحده که ممکن است پاسخی برای آینده هند باشد، آشنا هستم.



پردازش ...
X