اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

کره جنوبی: نظر کارشناسان در مورد تغییرات بیت کوین در برابر طلا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • کره جنوبی: نظر کارشناسان در مورد تغییرات بیت کوین در برابر طلا

    بخش رمزارزهای کره جنوبی اخیراً با سرعت در حال گسترش است و هر روز مجموعه های جدیدی از سرمایه گذاران به بازار آن می پیوندند. در واقع، افزایش قیمت بیت کوین همچنین باعث افزایش حجم معاملات دارایی مجازی در این کشور شده است، که افزایش مداوم تقاضا برای بیت کوین در آمریکای شمالی به طور مثبت بر بازار کره جنوبی اثر می گذارد.

    علاوه بر این، پدیده "انتقال پول"، که در آن، سرمایه گذاران به دنبال اهداف سرمایه گذاری با بازده بالا هستند، نیز در افزایش ناگهانی اخیر در میزان رشد موثر بوده است.

    به گفته کی یونگ جو، مدیر عامل CryptoQuant، تعداد افرادی که روی این ارز سرمایه گذاری می کنند، از ماه فوریه افزایش یافته است.

    با افزایش ناگهانی معاملات دارایی های مجازی در کره جنوبی، صندوق های بورس سهام نیز شاهد یک افت همزمان هستند. در واقع، تبادلات بیت کوین در کره جنوبی اخیراً حجم معاملات بالاتری را نسبت به بورس سهام خود ثبت کرده اند.

    معاملات رمزارزهای داخلی، در 14 آوریل 2021، از 16.7 تریلیون وون فراتر رفت، در حالی که شاخص قیمت سهام ترکیبی کُره به سختی توانست به 16.4 تریلیون وون برسد.

    علاوه بر این، طبق گزارشات انجمن سرمایه گذاری مالی و کمیسیون خدمات مالی، "سپرده های سرمایه گذاران بیش از 10 تریلیون وون کاهش یافته و در حال حاضر، حجم معاملات دارایی های مجازی داخلی از مقدار معاملات تجمعی سال گذشته فراتر رفته است."

    با وجود افزایش در میزان تقاضا، این گزارش نشان داد که در مقایسه با سال 2017 که تب بیت کوین در اوج قرار داشت، چگونه تأثیر بازار دارایی های مجازی داخلی کاهش یافته است. در مقایسه با سهم 9 درصدی امروز، در آن زمان، معاملات داخلی کره جنوبی بیش از نیمی از معاملات بازار جهانی را به خود اختصاص می داد.

    نتایج یک نظرسنجی اخیر نشان داد که بازار فعلی بیش از حد گرم شده است. این بررسی نشان داد که اکثر کارشناسان بانک احساس می کنند که قیمت بیت کوین تا 100 میلیون وون در سال جاری افزایش می یابد. با این حال، سایرین عقیده دارند که قیمت بیش از سطح فعلی آن افزایش نخواهد یافت.

    با اجرای اصلاحات جدید و سختگیری بیشتر چارچوب، بازار رمزارزهای کنونی کره جنوبی به آرامی از نظر تنظیم کننده ها مناسب تر می شود.

    به عنوان مثال، لی جئونگ مون، نماینده حزب دموکرات، تأکید کرد که چگونه این سیستم عقب است و نمی تواند با سرعت در حال گسترش بازار مطابقت داشته باشد. او گفت:
    " بازار مالی دیجیتال با استفاده از فناوری جدید در حال گسترش است و ارزش و اندازه بازار دارایی های مجازی مانند بیت کوین به سرعت در سراسر جهان در حال رشد است و سیستم پشتیبانی این روند با شتاب آن همگام نیست."


پردازش ...
X