اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تغییرات حجم ذخائر طلای جهان از سال 2000 (قسمت سوم)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تغییرات حجم ذخائر طلای جهان از سال 2000 (قسمت سوم)

    انباشت طلا در چین و روسیه از 20 سال گذشته تاکنون

    دو کشوری که در طول دو دهه گذشته، به بیشترین میزان ذخائر طلای خود را افزایش داده اند، چین و روسیه بوده اند که در این مدت، به ترتیب، 1،553 تن (393٪ افزایش) و 1،873 تن (443٪ افزایش) طلا خریداری کرده اند.

    این خریدهای کلان نشان دهنده فاصله گرفتن از سیستم پولی رو به زوال ایالات متحده است. اخیراً طلا به عنوان بخشی از ذخایر روسیه از دلار آمریکا پیشی گرفته است. دلار در ذخایر ارزی بانک جهانی نیز به پایین ترین سطح در 25 ساله گذشته سقوط کرده است.

    از آنجا که هم چین و هم روسیه آماده سازی ارزهای دیجیتال بانک های مرکزی خود را آغاز کرده اند، این دو کشور می توانند به دنبال تعیین استانداردهای جدید پولی و تقویت نقش خود در سیستم مالی در حال تکامل جهان باشند.



    ذخائر طلای جهان در 20 سال آینده

    طی چند ماه گذشته، ارزش طلا تغییر چندانی نکرده است، در حالی که بیت کوین و سهام آن مورد توجه قرار گرفته اند؛ با این حال، بانک های مرکزی هنوز آن را بخشی اساسی از ذخایر خود می دانند.

    کشورهای در حال توسعه و ابرقدرت هایی مانند روسیه، چین و هند، همگی در حال انباشت و تولید طلا بوده اند و در حالی که کشورهای اروپایی طی دو دهه گذشته مقداری از حجم طلای خود را فروخته اند، هنوز در رده بزرگترین دارندگان این فلز گرانبها قرار دارند.

    از آنجایی که ارزهای دیجیتالی بانک مرکزی در افق چشم انداز قرار دارند، طلا هنوز هم با پشتیبانی از سیستم های مالی جدید، نقشی اساسی در ترکیب ذخایر بانک مرکزی ایفا کرده و یک هِج تورمی آشنا را برای بانک های مرکزی و سرمایه گذاران در این دوران بی ثبات پولی فراهم می کند.

پردازش ...
X