ویتنام قصد دارد راه های جدید سرمایه گذاری در طلا، شامل حساب های طلای دیجیتال، را باز کند، چون سیستم بانکی این کشور طی سالهای آینده دچار تحول بنیادی خواهد شد.
آخرین گزارش مربوط به اطلاعات خرده فروشی طلا که توسط شورای جهانی طلا (wgc) منتشر شده است، بر نقش برجسته ویتنام در بازار جهانی طلا تمرکز دارد.
براساس گزارش این شورا، تقاضای طلای این کشور در سال 2019 بالغ بر 56.4 تن بوده است، که آن را به بزرگترین مصرف کننده طلا در جنوب شرقی آسیا تبدیل کرده است.
این کشور طیف محدودی از محصولات طلا را در اختیار دارد که مصرف کنندگان به آن دسترسی دارند. گشودن بازارها فرصتی بزرگ برای رشد بازار طلا فراهم می کند. ویتنام قصد دارد راه های جدید سرمایه گذاری در طلا، شامل حساب های طلای دیجیتال، را باز کند، چون سیستم بانکی این کشور طی سالهای آینده دچار تحول بنیادی خواهد شد.
این گزارش که براساس یافته های 2،003 مصاحبه آنلاین با سرمایه گذاران خرده فروشی ویتنامی تهیه شده است، حاکی از آن است که 72٪ از سرمایه گذاران طی 12 ماه گذشته در طلا سرمایه گذاری کرده اند.
با این حال، محدود بودن فرصت های سرمایه گذاری مانع از افزایش سرمایه گذاری می شود. همچنین، عدم آگاهی در مورد فلز زرد دیده می شود که آنها را از سرمایه گذاری در آن باز می دارد. 24٪ از افرادی که هنوز طلا نخریده اند، در آینده این کار را انجام می دهند.
آخرین گزارش مربوط به اطلاعات خرده فروشی طلا که توسط شورای جهانی طلا (wgc) منتشر شده است، بر نقش برجسته ویتنام در بازار جهانی طلا تمرکز دارد.
براساس گزارش این شورا، تقاضای طلای این کشور در سال 2019 بالغ بر 56.4 تن بوده است، که آن را به بزرگترین مصرف کننده طلا در جنوب شرقی آسیا تبدیل کرده است.
این کشور طیف محدودی از محصولات طلا را در اختیار دارد که مصرف کنندگان به آن دسترسی دارند. گشودن بازارها فرصتی بزرگ برای رشد بازار طلا فراهم می کند. ویتنام قصد دارد راه های جدید سرمایه گذاری در طلا، شامل حساب های طلای دیجیتال، را باز کند، چون سیستم بانکی این کشور طی سالهای آینده دچار تحول بنیادی خواهد شد.
این گزارش که براساس یافته های 2،003 مصاحبه آنلاین با سرمایه گذاران خرده فروشی ویتنامی تهیه شده است، حاکی از آن است که 72٪ از سرمایه گذاران طی 12 ماه گذشته در طلا سرمایه گذاری کرده اند.
با این حال، محدود بودن فرصت های سرمایه گذاری مانع از افزایش سرمایه گذاری می شود. همچنین، عدم آگاهی در مورد فلز زرد دیده می شود که آنها را از سرمایه گذاری در آن باز می دارد. 24٪ از افرادی که هنوز طلا نخریده اند، در آینده این کار را انجام می دهند.