اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

بحران بهداشتی هند مانع افزایش تقاضا برای طلا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • بحران بهداشتی هند مانع افزایش تقاضا برای طلا

    افزایش نوظهور تقاضا برای طلا در هند در سه ماه اول سال ممکن است با افزایش انفجاری موارد ابتلا به ویروس کرونا که مردم را در خانه نگه می دارد، متوقف شود و میزان فروش را در فصل مهم برگزاری مراسم های عروسی کاهش دهد.

    به گزارش شورای جهانی طلا، خریدها در کشوری که دومین مصرف کننده بزرگ طلای جهان است، پس از سقوط به کمترین میزان در بیش از دو دهه گذشته، در دوره بین ماه های ژانویه تا مارس، با 37٪ جهش، به 140 تن رسیده است. در این زارش آمده است که ترکیبی از عوامل کاهش قیمت طلا، افزایش شدید فعالیت اقتصادی و برپایی مجدد فعالیت های اجتماعی، نظیر عروسی، باعث افزایش مصرف طلا شده است.

    پس از یک رکوردشکنی در سال گذشته، با افزایش ارزش دلار و افزایش بازده اوراق قرضه، که باعث کاهش تقاضا برای شمش شده است، طلا در میان خوش بینی نسبت به رونق مجدد اقتصاد و تولید واکسن، روند صعودی خود را از دست داد. در هند، قیمت ها بیش از 15 درصد نسبت به بالاترین رکورد در ماه آگوست، کاهش یافته است.

    با این وجود، با افزایش مواد ابتلا به بیماری کووید-19 به بیش از 18 میلیون نفر، که هند را به دومین کشور آسیب دیده در جهان تبدیل می کند، تقاضا در سه ماهه دوم کاهش چشمگیری خواهد داشت. به دلیل افزایش موارد ابتلا، بسیاری از ایالت ها در هند محدودیت هایی را برای رفت و آمد مردم ایجاد کرده و مشاغل غیر ضروری را نیز تعطیل کرده اند. پی. آر. سوماسوندارام، نماینده هند در این شورا، گفت که این محدودیت ها ممکن است تقاضا برای برگزاری مراسم عروسی و Akshaya Tritiya، روز فرخنده آیین هندو برای خرید طلا را راکد نگه دارد.

    سوماسوندارام گفت: "با توجه به اجرای مجدد محدودیت های کرونایی در مناطق مختلف کشور در واکنش به افزایش موارد ابتلا به بیماری، ضریب اطمینان مصرف کننده کاهش یافته است. مردم تازه شروع به خرج کردن کرده بودند و اکنون همه چیز متوقف شده است. مردم متوجه شده اند که این ویروس به سرعت در حال گسترش است و باید مراقب باشند؛ بنابراین، این مسئله بر تمام جشن ها تأثیر می گذارد."

    او گفت: "راهکارهای دیجیتال و خرده فروشی که در سال گذشته شکل گرفته اند، برخلاف دوره قبلی، ممکن است مانع از کاهش در این سه ماهه شوند، اما بحران فعلی فراتر از اقتصاد و تدارکات است؛ بنابراین، تا واکسیناسیون مردم در مقیاس وسیع، ممکن است رویکرد نسبت به بازار تحت تأثیر قرار گیرد."

    او افزود: با تسریع روند واکسیناسیون و بهبود وضعیت اقتصادی، مصرف طلا بهتر از سال 2020 خواهد بود. پول بیشتری در طلا سرمایه گذاری می شود، اما این احتمال وجود دارد كه این روند فقط در سه ماهه آخر سال اتفاق بیفتد. او از ارائه برآوردی برای سال 2021 خودداری كرد.

    در سطح جهان، با ایجاد جریان خروجی از صندوق های قابل معامله در بازارهای غربی به دلیل شیوع بیماری، تقاضا برای طلا در سه ماهه اول 23٪ کاهش یافت و به 815.7 تن نسبت به مدت مشابه در سال قبل رسید.

پردازش ...
X