اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

فروش زیرقیمت طلای فیزیکی در هند با کاهش تقاضا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • فروش زیرقیمت طلای فیزیکی در هند با کاهش تقاضا

    گسترش بیماری کووید-19 در هند بازار طلای فیزیکی این کشور را تحت تأثیر قرار داده است، و با فاصله گرفتن خریداران از بازار، فروشندگان طلا برای اولین بار در سال 2021، طلای خود را با تخفیف به فروش می رسانند.

    به گزارش رویترز، این هفته فروشندگان هر اونس طلا را با 2 دلار پایین تر فروختند که شامل 10.75٪ حقوق ورودی و 3٪ عوارض فروش بود.

    با افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در هند، ایالات مختلف در این کشور محدودیت های کرونایی سختگیرانه ای را اجرا کرده اند، اقدامی که به طور بالقوه بر میزان تقاضا برای این فلز تأثیر خواهد گذاشت.

    پیش از این، شورای جهانی طلا کاهش مصرف طلا در این کشور را تا پایان سه ماهه دوم سال 2021، پیش بینی کرده است. در طول سه ماهه اول سال 2021، تقاضا برای طلا با 37٪ افزایش به 140 تن رسید، که دلیل اصلی آن تقاضای زیاد از سوی مصرف کننده و قیمت های رقابتی برای فلزات گرانبها بود.

    در چین، قیمت طلا بدون تغییر نسبت به هفته گذشته باقی ماند و نرخ اضافی 8 تا 10 دلار به قیمت لحظه ای استاندارد طلا اضافه شد.

    برای بازارهای سنگاپور، نرخ اضافی برای طلا از 1.5 تا 2.0 دلار، به 1.6 تا 1.8 دلار تغییر کرده است که در هفته گذشته ثبت شده است.

    برای ژاپن، به دلیل افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در برخی از مناطق، قیمت طلا نرخ اضافی ثابت 0.50 دلار را ثبت کرد.

    در ابتدای ماه آوریل، بیشتر کشورهای آسیایی افزایش تقاضا برای طلای فیزیکی را ثبت کرده اند. این تقاضا به دنبال قیمت های پایین به وجود آمد، اما جالب است که با گسترش بیماری، جواهرسازان هندی نسبت به عدم اطمینان اقتصادی محتاط بودند.
پردازش ...
X