اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

کاهش فروش طلا در هند باز هم به خاطر ویروس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • کاهش فروش طلا در هند باز هم به خاطر ویروس

    برای دومین سال متوالی، در حالی که کشور با بدترین بحران بهداشتی جهان دست و پنجه نرم می کند، در روزی که یکی از فرخنده ترین روزها برای خرید طلا محسوب می شود، بیشتر جواهرسازان هند فروشگاه های خود را تعطیل کرده اند.

    خرید اشیاء با ارزش از جمله شمش در Akshaya Tritiya، که مصادف با جمعه این هفته است، توسط اکثریت جمعیت هندو این کشور، خوشبختی و سعادت محسوب می شود. این سنت از سال گذشته مورد آزمایش قرار گرفته است، چون خریداران اکنون مجبور هستند یا به خرید آنلاین اعتماد کنند و یا به دلیل محدودیت در بیرون رفتن و انجام فعالیت های تجاری به دلیل گسترش ویروس کرونا و افزایش مرگ و میر در هند، کاملاً از آن صرف نظر می کنند.

    برای بیش از 20 روز متوالی، بیشتر از 300000 مورد ابتلای روزانه در هند گزارش شده است و مدلی تحقیقاتی پیش بینی کرده است که تا پایان ماه ژوئیه، میزان مرگ و میر ممکن است تقریباً چهار برابر شده و به بیش از یک میلیون نفر برسد.

    آشیش پته، رئیس شورای ملی سنگ های قیمتی و جواهرات سرتاسر هند، گفت: "متأسفانه حدود 80٪ از کشور در محدودیت های کرونایی به سر می برند و فروش امسال نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. موج دوم بسیار شدیدتر از سال گذشته است و از آنجا که تقریباً همه خانواده ها با ویروس درگیر شده اند، روحیه مردم بسیار نامطلوب است. بنابراین هیچ کس مایل به خرید طلا نیست."

    ده ها میلیون نفر در هند، با فقر دست به گریبان هستند.
    پته گفت: "تقاضای طلا در روز Akshaya Tritiya هم تراز با سال گذشته خواهد بود، زمانی که میزان فروش حدود 10٪ تا 15٪ سطح قبل از شیوع بیماری کووید بود". او افزود که تخمین های مربوط به فروش در تاریخ جشن 30 تا 40 تن است.

    در سه ماه اول سال 2021، با کاهش قیمت طلا و افزایش فعالیت های اقتصادی، میزان تقاضا در دومین کشور بزرگ مصرف کننده طلا، از پایین ترین سطح بیش از دو دهه گذشته مجددا افزایش یافت. در حالی که عفونت های فزاینده بسیاری از ایالات را مجبور به اعمال محدودیت های کرونایی کرده است، این روند بهبودی دچار نقصان شده است.

    پیت گفت: "با این حال، بر خلاف سال گذشته، خرید آنلاین طلا برای مردم راحت تر است." Augmont Digi Gold، سایت فروش آنلاین سکه و شمش، اعلام کرد که در Akshaya Tritiya امسال، در مقایسه با حدود 15 کیلوگرم کل فروش در همان روز در سال گذشته، حدود 30 کیلوگرم فروخته است.

    پته گفت: "Akshaya Tritiya قرار است پررونق ترین روز در فصل عروسی باشد، چون مصادف با اواسط فصل است، اما روند امسال ضعیف خواهد بود. به طور کلی، این سه ماهه بسیار تحت تاثیر شرایط همه گیری بیماری قرار خواهد گرفت، اما ما در حال حاضر، با دولت هستیم، حفظ جان انسان ها از اهمیت بیشتری برخوردار است."
پردازش ...
X