اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

ادامه کاهش ارزش دلار در مقابل افزایش ارزش یوآن چین

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • ادامه کاهش ارزش دلار در مقابل افزایش ارزش یوآن چین

    روز سه شنبه، با کاهش نرخ بهره ایالات متحده به دنبال استدلال های فدرال رزرو برای وضع سیاست پولی آسان با وجود نیروهای تورمی فعلی، ارزش دلار آمریکا به پایین ترین قیمت در دو ماه گذشته کاهش یافت.

    کاهش ارزش دلار در حالی رخ داد که بازدهی خزانه داری آمریکا به پایین ترین سطح در چند هفته اخیر رسید و پس از آن که تقاضا برای اوراق دو ساله افزایش یافت، منحنی بازده شیب خود را از دست داد.

    سه شنبه بعد از ظهر، بازده 10 ساله معیار خزانه داری 1.56% سقوط کرد.

    مارک چندلر، استراتژیست ارشد بازار در نیویورک، گفت که نرخ بهره در بسیاری از کشورهای دیگر در ماه گذشته افزایش یافته و ارزهای آنها را در برابر دلار رقابت پذیرتر کرده است.

    او افزود، چشم انداز فعلی ادامه این اختلاف است. "به نظر می رسد فدرال رزرو در تنظیم و ارزیابی مجدد سیاست های پولی پشت سر چندین بانک مرکزی دیگر قرار دارد."

    از اواخر ماه مارس، با این باور که نرخ پایین ایالات متحده پول نقد را به خارج از کشور هدایت می کند تا سودهایی را به دست آورد که باعث می شود اقتصادهای دیگر با سرعت بیشتری در دوران همه گیری بیماری شروع به رونق مجدد کنند، ارزش دلار کاهش یافت.

    بعد از ظهر، شاخص دلار در برابر ارزهای اصلی در نیویورک با 0.2.0٪ کاهش به 89.646 رسید. در اوایل روز، این شاخص به 89.533 کاهش یافت که کمترین میزان از 7 ژانویه است.

    ارزش یورو به سطح مشاهده شده در ماه ژانویه صعود کرد و با 0.3٪ افزایش در طول روز، به 1.2253 دلار رسید.

    در اوایل روز، بانک های دولتی چین در تلاش بودند تا جلوی ترقی یوان را بگیرند که ارزش یوان درون مرزی را به 6.4016 دلار رساند که بالاترین میزان از سال 2018 بوده است.

    به گفته منابع مختلف، بانک های بزرگ دولتی چین در اقدامی که به عنوان تلاشی برای کاهش روند صعودی یوآن با پیشگامی همتای برون مرزی در نظر گرفته می شود، شروع به خرید دلار آمریکا در حدود 6.4 یوان کردند.

    استراتژیست ها گفته اند تا زمانی که بازارها شاهد تقویت داده های اقتصادی و نرخ بهره اقتصادی ایالات متحده بنشاند، دلار احتمالاً در برابر بسیاری از ارزها تضعیف می شود. با برآوردهای جدید مربوط به شاخص قیمت های مصرف کننده کالاهای غیرخوراکی ایالات متحده در ماه آوریل و بررسی مدیران خرید، روز جمعه ممکن است داده های قوی تری منتشر شود.

    جرمی استرچ، رئیس استراتژی g10 fx در بانک تجارت امپریال کانادا، اظهار داشت: "نظرات مقامات بانک فدرال باعث کاهش بازدهی ایالات متحده می شود. این مسئله باعث کاهش ارزش دلار می شود."

    اظهارات سهل گیرانه از سوی سخنرانان فدرال رزرو در روز سه شنبه با سخنرانی چارلز ایوانز، رئیس فدرال رزرو شیکاگو، ادامه یافت که گفت گزارش های تورمی اخیر منعکس کننده "انفجار تنظیمات سطح قیمت نسبی پس از دوران همه گیری بیماری" است.

    دو مقام دیگر فدرال نیز نیز روز دوشنبه اظهارات مشابهی را ارائه دادند.

    پوند انگلیس که از ماه آوریل حدود 2٪ در برابر دلار افزایش داشت، در سطح 1.4149 دلار متوقف شد، به طوری که نمی توانست از سطح 1.42 دلار فراتر رود.

    معامله گران و تحلیل گران گفتند که استرلینگ برای بازگشت به بالاترین قیمت سال 2021 یعنی 1.4240 دلار در ماه فوریه، به شواهد تازه ای از قدرت اقتصادی انگلیس نیاز دارد.

    رمزارزهای بیت کوین و اتریوم حدود 3 % ریزش داشتند.
پردازش ...
X