اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

افزایش واردات طلای چین از طریق هنگ کنگ به بالاترین سطح در 3 سال گذشته

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • افزایش واردات طلای چین از طریق هنگ کنگ به بالاترین سطح در 3 سال گذشته

    با افزایش تقاضا در بزرگ ترین مصرف کننده شمش جهان پس از رکود ناشی از گسترش ویروس کرونا در سال گذشته، واردات طلای خالص چین از طریق هنگ کنگ در ماه آوریل از ماه گذشته به بالاترین میزان از ماه ژوئن سال 2018 جهش داشته است.

    داده های مربوط به وزارت سرشماری و آمار هنگ کنگ نشان داد که واردات خالص از 16.545 تن در ماه مارس به 52.821 در ماه آوریل افزایش یافته است.

    این میزان در تقابل محض با مدت مشابه در سال گذشته است که واردات از طریق هنگ کنگ برای اولین بار از حداقل سال 2011، کمتر از صادرات بود که دلیل آن بیشتر رکود بازار بر اثر اجرای محدودیت های کرونایی بوده است.

    مجموع واردات طلا از طریق هنگ کنگ از 21.766 به 55.699 تن رسیده است.

    رونا اوکانل، تحلیلگر اقتصادی گفت: "تقاضا از سال جدید چینی بسیار زیاد بوده است و بنابراین، افزایش عرضه از طریق هنگ کنگ جای تعجب ندارد، به ویژه اینکه بانک خلق چین سهمیه واردات را آزاد کرده است."

    "به دنبال مشکلات ناشی از شیوع بیماری کووید-19 در سال گذشته، میزان تقاضا در کشور به میزان قابل توجهی کاهش یافت، و نگرانی هایی در مورد تورم داخلی به وجود آمد، بنابراین ادامه جریان های شدید امکان پذیر است."

    در همین حال، صادرات طلای سوئیس به چین نیز در ماه آوریل افزایش یافت و به بالاترین میزان خود از دسامبر 2019 رسید.

    رویترز ماه گذشته گزارش داد که چین به بانک های داخلی و بین المللی اجازه واردات مقادیر زیادی طلا به این کشور را داده است.

    برنارد سین، مدیر منطقه ای چین بزرگ در mks، گفت که حجم واقعی واردات در حد انتظار است و در ماه آوریل، بانک ها از سهمیه واردات خود استفاده می کنند.

    "بانک ها به واردات مداوم طلا در ماه مه ادامه خواهند داد، چون بانک خلق چین می خواهد روند افزایش رنمینبی را مدیریت کند."

    افزایش مجدد تقاضا قیمت های طلای چین را به میزان ثابتی نسبت به نرخ های جهانی افزایش داده است.

    داده های هنگ کنگ تصویر کاملی از میزان خرید چین ارائه نمی دهد، چون طلا از طریق شانگهای و پکن نیز وارد می شود.
پردازش ...
X