اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تمایل خریداران طلا در هند برای رفتن به فروشگاه های زنجیره ای

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • تمایل خریداران طلا در هند برای رفتن به فروشگاه های زنجیره ای

    بدترین شیوع ویروس کرونا در جهان روش خرید طلا در هند را تغییر داده و روی آوردن به سمت فروشگاه های مدرن خرده فروشی را تسریع می کند.

    به گفته رامش کالیانارامان، مدیر اجرایی Kalyan Jewellers India Ltd، در حالی که خریداران به آرامی از هزاران مغازه طلا و جواهر خانوادگی که بخش عمده دومین بازار بزرگ طلای جهان را کنترل می کنند، دور شده اند، اما شیوع ویروس کرونا باعث تسریع در این روند شده است.

    وی در مصاحبه ای گفت: "ما در سه ماهه آخر دیده ایم كه این تغییر رویکرد بسیار بسیار سریع شده است. ما شاهد ورود مشتریان زیادی برای اولین بار به فروشگاه ها بودیم که حدود 50٪ بیشتر از یک سال قبل هستند. در این دوران گسترش بیماری کووید، مردم نمی خواهند به خیابان های شلوغ و مغازه های کوچک بروند و در عوض فروشگاه های مستقل مانند Kalyan را ترجیح می دهند."

    هند با موج دوم کشنده ای که زیرساخت های پزشکی آن را تحت فشار قرار داده و شمار رسمی کشته شدگان کووید را به بیش از 318،000 نفر رسانده است- رقمی که به گفته کارشناسان احتمالاً تا حد زیادی پایین تر از میزان واقعی است- دست به گریبان است. برخلاف سال گذشته که نخست وزیر نارندرا مودی اعلام کرد محدودیت های کرونایی در سراسر کشور اعلام شده که کشور را به تعطیلی می کشاند، این مسئله به محدود کردن فعالیت اقتصادی منجر شده است.

    تقاضا برای طلا در سال گذشته به پایین ترین حد خود در بیش از دو دهه گذشته کاهش یافت، هرچند که در سه ماه اول سال 2021، با کاهش قیمت طلا و افزایش شدید فعالیت اقتصادی، این میزان تا حدی افزایش یافت. تغییر در رفتار خرید و خریدهای انعطاف پذیر مربوط به عروسی، سود Kalyan را در سه ماهه بین ژانویه تا مارس 54 درصد افزایش داد.

    این شرکت که واربورگ پینکوس LLC و دولت سنگاپور را به عنوان سرمایه گذار معرفی می کند، در ماه مارس در یک پیشنهاد اولیه، 158 میلیون دلار سرمایه جمع کرد که یکی از بزرگترین فروش سهام بین طلافروشان هند است.

    گناناسکار تیاگاراجان، مدیر خدمات مدیریت ریسک Commtrendz، گفت: "تغییر به برندهای ملی و منطقه ای به طور آشکار در حال افزایش است، چون مصرف کنندگان از نظر کیفیت راحت تر انتخاب کرده و احساس امنیت می کنند، که این مسائل هنوز هم در بخش غیر سازمان یافته به عنوان مشکل در نظر گرفته می شوند." او گفت: نگرانی های مصرف کنندگان همچنین باعث شده جواهرفروشان کوچکتر قوانین جدید دولت را در مورد استانداردهای کیفیت بپذیرند تا بتوانند مشتری خود را حفظ کنند.

    تلاش های دولت برای حساب خواستن از اقتصاد غیر رسمی کشور از طریق اقداماتی مانند افزایش روند دیجیتالی شدن، مالیات کالا و خدمات و استانداردهای دقیق تر کیفیت، سهم بازار فروشگاه های زنجیره ای مانند Titan Group Tata Group ، Kalyan و Malabar Gold & Diamonds را افزایش داده است.

    حدود 60٪ از فروشگاه های داخلی Kalyan در جنوب هند واقع شده است. جواهرساز مستقر در کرالا در نظر دارد امسال دوازده فروشگاه دیگر در کشور اضافه کند، چون با وجود موج دوم شیوع بیماری، همچنان نسبت به افزایش میزان تقاضا خوشبین است. همچنین انتظار می رود تمایل به فروشگاه های زنجیره ای، در کنار برنامه خود برای افتتاح فروشگاه های بیشتری در خارج از جنوب هند، به کسب درآمد بیشتر منجر شود.


پردازش ...
X