اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

طلا در حال رسیدن به بالاترین قیمت ماهانه از ماه جولای

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • طلا در حال رسیدن به بالاترین قیمت ماهانه از ماه جولای

    پیش از انتشار داده های کلیدی مربوط به مشاغل ایالات متحده که اواخر این هفته منتشر می شود و نشانه هایی از بهبود اقتصادی را نمایان خواهد ساخت، بهای طلا به بالاترین میزان ماهانه از ماه جولای رسید.

    برخی از مقامات فدرال رزرو گفته اند که با رونق مجدد فعالیت های اقتصادی، انتظار می رود فشارهای اخیر قیمت در میان تقاضای پنهان پیش بینی می شود و با کاهش مشکلات عرضه، باید موقتی باشد. شاخص هزینه مصرف شخصی (pce)- که فدرال رزرو برای هدف تورم خود استفاده می کند - 3.6٪ نسبت به سال قبل رشد کرد که بزرگترین جهش از سال 2008 است.

    گزارش مربوط به اشتغال غیرکشاورزی ایالات متحده که برای انتشار در روز جمعه برنامه ریزی شده است، لحظه ای حیاتی را برای سرمایه گذاران پیش بینی می کند که بررسی کنند آیا دستاوردهای شغلی متوسطی که در ماه گذشته مشاهده شد، نوسانی لحظه ای یا آغاز چیزی پایدارتر است.

    شمش طلا خسارات خود در سال 2021 را جبران کرده است و با وجود علائم افزایش تورم و بهبود اقتصادی بالقوه نامتقارن ناشی از گسترش مجدد ویروس کرونا در برخی کشورها، یکی از بهترین عملکردها را در میان فلزات در ماه مه داشته است.

    با افزایش حجم معاملات صندوق های هِج و سایر سرمایه گذاران بزرگ موقعیت در زمینه طلا به بالاترین سطح از اوایل ماه ژانویه، سود سرمایه گذاران نیز افزایش یافته است، در حالی که دارایی های صندوق های قابل معامله با پشتوانه شمش در ماه مه، پس از سه ماه کاهش متوالی، افزایش یافته است.

    جان فینی، مدیر توسعه تجارت یک شرکت فروشنده شمش در سیدنی، گفت: "این ماه به چند دلیل، ماه خوبی برای عملکرد قیمت طلا بوده است- کاهش ارزش دلار آمریکا، بازدهی نسبتا پایین تر اوراق قرضه و انتشار ارقام شگفت انگیز مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده (cpi) در ایالات متحده ترس از تورم را افزایش داده است. همچنین نگرانی فزاینده ای در مورد موج جدید بیماری کووید در جنوب شرقی آسیا وجود دارد که نگرانی های سرمایه گذاران را در مورد کُندی روند بهبود اقتصاد جهانی افزایش می دهد."

    تا ساعت 9:49 صبح در سنگاپور، قیمت لحظه ای طلا با 0.2٪ رشد، به 1،907 دلار در هر اونس رسید و این ماه، 7.8٪ رشد داشت. هفته گذشته، قیمت ها به 1،912.76 دلار رسید، که بالاترین قیمت از 8 ژانویه است. بهای نقره و پلاتین در حالی افزایش داشت که ارزش پالادیوم ثابت بود. شاخص قیمت لحظه ای دلار بلومبرگ برای دومین ماه متوالی، کاهش یافت.

پردازش ...
X