اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

بازگشت طلا به بالای 1900 دلار با کاهش ارزش دلار و بازده خزانه داری

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • بازگشت طلا به بالای 1900 دلار با کاهش ارزش دلار و بازده خزانه داری

    در حالی که ارزش دلار و بازده اوراق قرضه ایالات متحده با رشد ناچیز مشاغل ایالات متحده در ماه می، روندی نزولی داشتند، روز دوشنبه طلا برای اولین بار در سه روز معاملاتی گذشته، به 1900 دلار رسید.

    از روز پنجشنبه، با افزایش دلار و بازده به خاطر رسیدن مطالبات هفتگی اشتغال ایالات متحده به پایین ترین میزان از زمان شیوع بیماری کووید-19 در مارس 2020، طلا در محدوده 1800 دلاری معامله شده بود.

    گزارش مربوط به اشتغال غیرکشاورزی برای ماه مه، که یک روز بعد منتشر شد، نشان داد که ایالات متحده فقط 559،000 شغل جدید را برای ماه گذشته اضافه کرده است- حدود 90،000 شغل کمتر از میزان پیش بینی شده- هر چند نرخ بیکاری با 3 درصد کاهش، به 5.8٪ رسیده است. این مسئله به طلا کمک کرد تا پیش از آخر هفته، برخی از زیان های خود را جبران کند و زمینه بازگشت آن به سطح 1900 دلار تا روز دوشنبه فراهم شود.

    اِد مویا، رئیس تحقیقات ایالات متحده در کارگزار آنلاین oanda، گفت: "وال استریت باید شاهد افزایش تقاضای سرمایه گذاران برای دارایی های امنی، مانند طلا، باشد، چون مالیات جهانی و نگرانی در مورد تورم شدت می یابد. طلا با مقاومت کوتاه مدت در سطح 1925 دلار مواجه است."

    ارزش قرارداد آتی طلا در بورس نیویورک، با 1% معادل 6.80 دلار افزایش، به 1898.80 دلار در هر اونس رسیده است.

    قیمت لحظه ای طلا، که نشان دهنده معاملات شمش در زمان واقعی است، پس از رسیدن به بالاترین قیمت روزانه 1،900.03 دلار، به 1،889.45 دلار رسید.

    شاخص دلار که ارزش این ارز را در برابر یورو و پنج ارز مهم دیگر نشان می دهد، به پایین ترین سطح 89.880، پایین تر از سطح کلیدی 90 قرار گرفت.

    بازدهی اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده به 1.56% رسید، در حالی که در روز پنجشنبه 1.64% بوده است.
پردازش ...
X