اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

بازگشایی طلافروشی ها در هند

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • بازگشایی طلافروشی ها در هند

    ارائه تخفیف ها در بالاترین سطح

    این هفته، تقاضا برای طلای فیزیکی در مراکز مهم هند و چین افزایش یافتغ با این حال، فروشندگان هنوز مجبور به ارائه تخفیف بودند، در حالی که با کاهش برخی از محدودیت های کرونایی، فعالیت های تجاری در هند به تدریج افزایش یافت.

    با کاهش موارد ابتلا به بیماری کووید-19، برخی از ایالت های هند کاهش محدودیت ها را آغاز کرده اند. موکش کوتاری، مدیر نمایندگی فروش شمش های بمبی، گفت: "به تدریج، فعالیت های تجاری در چند ایالت در حال افزایش است. با کاهش موارد ابتلا به بیماری کووید-19، انتظار می رود که بیشتر ایالت ها محدودیت ها را در چند هفته آینده کاهش دهند."

    فروشندگان برای هر اونس طلا تا 12 دلار تخفیف نسبت به قیمت های رسمی داخلی ارائه می دهند که شامل 10،75٪ مالیات واردات و 3٪ عوارض فروش می شود. این میزان نسبت به هفته گذشته بدون تغییر بود، و این میزان از تخفیف از اواسط سپتامبر سال 2020 مشاهده نشده است.

    یکی دیگر از فروشندگان شمش در بمبئی گفت: "جواهرسازان تردید داشتند. آنها نمی دانند که سرعت تقاضا چگونه سریع بهبود می یابد. به همین دلیل آنها تمایلی به خرید در سطح بالاتر ندارند."

    روز جمعه، ارزش معاملات آتی طلای محلی به حدود 49200 روپیه در هر 10 گرم رسید. واردات طلای هند در ماه مه بیش از 9 برابر افزایش یافت و از پایین ترین سطح سال 2020 به 12 تن رسید.

    با اجرای محدودیت های شدیدتر کرونایی، میزان تخفیف در چین از 20 تا 50 دلار در هفته گذشته به حدود 7 تا 12 دلار در هر اونس در برابر نرخ جهانی شاخص طلا کاهش یافت.

    برنارد سین، مدیر منطقه ای چین بزرگ در MKS، گفت: "ما عقیده داریم تقاضا ادامه خواهد یافت، اگرچه عرضه کاهش می یابد و طلای چین در سطح بالاتری معامله خواهد شد."

    برای هر اونس طلا، اضافه پرداخت 0.50 تا 1 دلار در هنگ کنگ اخذ می شود، در حالی که در سنگاپور، با کهش تقاضا، اضافه پرداخت بین 1.20- 1.50 دلار باقی مانده است.

    برایان لان، مدیر عامل نمایندگی GoldSilver Central در سنگاپور، گفت: "تقاضای کمتری از خرده فروشی و حتی عمده فروشی مشاهده شده است"و اجرای نسبی محدودیت های کرونایی به کاهش مشتریان فروشگاه ها منجر شده است.

    با کاهش محدودیت ها از هفته آینده، فروشندگان امیدوار بودند که میزان فروش افزایش یابد.

    فروشندگان ژاپنی طلا را با تخفیف 0.30 دلار و سود 0.50 دلار فروختند. قیمت های بالاتر باعث کاهش فروش شده بود.
پردازش ...
X