اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

وسوسه شدن خریداران در هند با کاهش قیمت ها

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • وسوسه شدن خریداران در هند با کاهش قیمت ها

    کاهش تخفیف ها در چین

    پس از کاهش نرخ های محلی، خرید طلا در هند در اواخر هفته افزایش یافت، اگرچه فروشندگان هشدار دادند که بعید است به زودی تقاضا به سطح عادی برگردد.

    سقوط قیمت شمش باعث افزایش خرید در چین، بزرگ ترین مصرف کننده طلا در جهان، شد و تخفیف ها را از 12 تا 16 دلار در اوایل هفته به حدود 5 دلار در هر اونس در برابر نرخ جهانی معیار کاهش داد.

    هارشاد آجمرا، مالک JJ Gold House، عمده فروشی در کلکته، گفت: جواهرفروشان و فروشندگان شمش در هند روز پنجشنبه پس از افزایش شدید قیمت ها خریدهای کمی انجام می دادند.

    او گفت: "تقاضای خرده فروشی به تدریج در حال بهبود است، اما بعید است به زودی به سطح عادی برگردد."

    ارزش معاملات آتی طلای محلی در روز پنجشنبه به 46،744 روپیه سقوط کرد که پایین ترین میزان از 5 مه می باشد. میزان تخفیف در حدود 12 دلار در هر اونس بدون تغییر باقی ماند، که بالاترین قیمت از اواسط سپتامبر سال 2020 در قیمت های رسمی داخلی- با احتساب 10.75٪ مالیات بر واردات و 3٪ عوارض فروش- است.

    یکی از فروشندگان طلا و جواهر مستقر در بمبئی گفت: فروشگاه های جواهرات در بیشتر مناطق کشور بازگشایی شده اند، اما آنها فعالیت اندکی دارند.

    "بخش صنایع در مورد سرعت بازگشت تقاضا به سطح عادی تردید دارد. بسیاری عقیده دارند که ممکن است تا قبل از زمان برگزاری جشنواره های ماه آگوست میزان تقاضا افزایش نیابد."

    در سنگاپور، میزان اضافه پرداخت ها در 1.20 دلار باقی ماند. زویکا روتبارت، مدیر توسعه تجارت آسیای جنوب شرقی در J. Rotbart & Co. گفت، میزان تقاضا برای شمش و سکه طلا برای سرمایه گذاری همچنان بالا است، چون نگرانی های مربوط به تورم همچنان باعث تشویش سرمایه گذاران می شود.

    دیوید میچل، مدیر عامل شرکت Indigo Precious Metals، گفت: اضافه پرداخت های نسبتاً پایین تر در ماه گذشته به "فشرده سازی حاشیه" از نقطه نظر فروشنده منجر می شود.

    میچل افزود: "تقاضا همچنان معتدل است"، چون بازارهای داخلی به راحتی طوفان اقتصاد كلان جهانی را كه به سمت ما و در اینجا پیش می رود، درك نمی كنند.

    یک تاجر مستقر در توکیو با اشاره به اضافه پرداخت های 0.50 دلار برای هر اونس، گفت: در همین حال، مشتریان ژاپنی منتظر افت بیشتر قیمت ها برای افزایش خرید هستند.

پردازش ...
X