اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

همکاری بورس کالا و طلای دوبی با سازمان تنظیم مقررات بازارهای مالی سودان

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • همکاری بورس کالا و طلای دوبی با سازمان تنظیم مقررات بازارهای مالی سودان

    بورس کالا و طلای دبی (dgcx) توافق نامه ای را برای تقویت همکاری های دو جانبه در تجارت طلا بین امارات و سودان با سازمان تنظیم مقررات بازارهای مالی (fma) این کشور امضا کرد.

    بر اساس این توافق نامه، dgcx و fma در زمینه های سود متقابل، تقویت همکاری ها و تبادل دانش در مورد تجارت طلا همکاری خواهند داشت.

    سودان به عنوان سومین تولید کننده بزرگ طلا در آفریقا رتبه بندی شده است و در اوایل سال گذشته، در تلاش برای افزایش درآمد، به بازرگانان بخش خصوصی اجازه داد تا این فلز گرانبها را صادر کنند.

    در راستای این ابتکار، fma با تسهیل تجارت و سرمایه گذاری، قصد دارد تا بازار طلا در سودان را تقویت نماید.

    از طریق این همکاری با dgcx، این شرکت قادر خواهد بود از تخصص برجسته ترین و متنوع ترین بورس مشتقات و کالاهای خاورمیانه بهره مند شود.

    لِس مِیل، مدیر عامل شرکت dgcx، گفت: "ما خوشحالیم که در جهت تقویت بازار طلا در سراسر آفریقا، همکاری مشترکی را با سازمان تنظیم مقررات بازارهای مالی در سودان آغاز می کنیم. Dgcx از نظر استراتژیک بین خاور دور، اروپا و آفریقا واقع شده است و به عنوان دروازه ای جهانی و بی نظیر برای تجار و سرمایه گذاران عمل می کند.

    "با این حساب، در کنار دانش و تخصص عمیق ما در مورد تجارت کالا، اطمینان داریم که ارزش فوق العاده ای را برای fma و بازار صادرات طلای سودان به ارمغان خواهیم آورد، و در عین حال، به چشم انداز خود برای گسترش جایگاه بین المللی و تسهیل تجارت برون مرزی خود دست خواهیم یافت."

    دکتر شوگی عزمی محمود، مدیر کل fma، گفت: "سازمان تنظیم مقررات بازارهای مالی در سودان از همکاری با dgcx خوشحال است و از تخصص آنها برای پیشبرد فرصت ها برای سرمایه گذاران و بازرگانان در بازار بهره می برد."

    "ایجاد بورس طلا توسط دولت سودان یک نقطه عطف مهم برای این کشور است. ما انتظار داریم این همکاری نقش مهمی در رشد تجارت طلا در داخل کشور و منطقه داشته باشد.

    او افزود: "سودان به دلیل تولید طلای خود با میانگین تولید 70-100 تن طلا در سال مشهور است، به همین دلیل این همکاری استراتژیک به توسعه اقتصادی کمک قابل توجهی می کند. همراه با همکاری نهادهای نظارتی در امارات متحده عربی، ما مشتاقانه منتظر ارائه محصولات و خدمات جدید برای اعضای خود هستیم تا بتوانند بیشتر به دو کشور خدمت کرده و باعث سودآوری شوند."


پردازش ...
X