اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پایین ماندن تقاضا برای طلا با وجود کاهش محدودیت های کرونایی در هند

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • پایین ماندن تقاضا برای طلا با وجود کاهش محدودیت های کرونایی در هند

    با وجود کاهش محدودیت های کرونایی در چندین ایالت هند و پایین آمدن قیمت فلز زرد تا بیش از 4 درصد، تقاضا برای خرید طلا در این کشور همچنان پایین است. معامله گران شمش گفتند که با وجود ارائه تخفیف، جواهر فروشان علاقه زیادی به اندوختن طلای بیشتر ندارند، چون مصرف کنندگان همچنان از ترس ابتلا به بیماری کووید-19، از بازارها دوری می کنند.

    از ابتدای ماه ژوئن، قیمت طلا 4.16 درصد کاهش یافته و در حدود 47،022 روپیه در هر 10 گرم نوسان داشته است.

    فروشندگان شمش طلا 10 تا 12 دلار در هر اونس تخفیف برای طلا ارائه می دهند که بالاترین میزان در هشت ماه گذشته است، اما جواهرفروشان تمایلی به اضافه کردن به ذخائر طلای خود ندارند، چون به خاطر ترس از ابتلا به بیماری کووید-19، مشتری زیادی به بازار نمی آید.

    "ترس از ابتلا به بیماری کووید-19 مشتریان را از خرید فلزات گرانبها دور نگه داشته است. مگر در موارد خاص مانند ازدواج در خانواده، کسی حاضر نیست برای خرید طلا بیرون بیاید و به فروشگاه های جواهرات مراجعه کند. این مسئله باعث شده تا میزان تخفیف های پیشنهادی روی طلا افزایش یابد."

    اما آجمارا امیدوار است کاهش در تعداد موارد ابتلا به بیماری کووید-19 و تسریع در روند واکسیناسیون مردم را ترغیب کند که از خانه خارج شده و به فروشگاه ها بروند. او گفت: "قیمت طلا پایین آمده است و شاید الان بهترین زمان برای خرید طلا باشد."

    در ایالت کرالا، بزرگترین مصرف کننده طلا در هند، جواهرفروشان هنوز شاهد افزایش تقاضا برای طلا نبوده اند. یکی از طلافروشان مستقر در کرالا گفت: "جواهرفروشان طلای جدید نمی خرند. دغدغه آنها ابتدا فروختن موجودی است که از پیش داشته اند.
پردازش ...
X