اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

ممکن است اتریوم به لحاظ اندوختن ارزش از بیت کوین پیشی بگیرد، اما از طلا نه!

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • ممکن است اتریوم به لحاظ اندوختن ارزش از بیت کوین پیشی بگیرد، اما از طلا نه!

    گلدمن ساکس، تحلیلگران بانک سرمایه گذاری وال استریت، بار دیگر بر موضع خوشبینانه خود را در مورد اتریوم، دومین دارایی رمزنگاری شده در جهان، تأکید کرد.

    روز سه شنبه، گلدمن ساکس در یادداشتی به سرمایه گذاران، استدلال خود را در مورد این ادعا که اتریوم سرانجام به یک دارایی بهتر از بیت کوین برای ذخیره ارزش تبدیل خواهد شد، بیان کرد.

    طبق این یادداشت، بانک سرمایه گذاری معتقد است که در حال حاضر، اتریوم مانند رمزارزی با بالاترین پتانسیل استفاده واقعی به نظر می رسد. بر اساس گزارش ها، این محبوب ترین پلت فرم توسعه برای برنامه های قرارداد هوشمند است.

    ممکن است بیت کوین با توجه به مزیت اولین بودن خود دارای برند قوی تری باشد؛ با این حال، این رمزارز فاقد برخی موارد استفاده واقعی اتریوم است که اغلب ذکر می شود. این مسئله تا حدی به دلیل سرعت پایین تراکنش آن است که فقط 7 تراکنش در ثانیه انجام می شود. اتریوم در حالت بومی فعلی خود، با سرعت 15-20 تراکنش در ثانیه، خیلی سریعتر نیست.

    این بانک اظهار داشت که هیچ یک از دارایی های رمزنگاری نمی توانند با طلا به عنوان ذخیره ارزش مقایسه شوند، چون نوسانات زیاد آن باعث می شود تا غیرقابل مقایسه با یکدیگر باشند.

    "طلا به همان اندازه که با سایر دارایی های پرخطر مانند سهام و کالاهای دوره ای رقابت می کند، با رمزارزها رقابت می کند. ما طلا را به عنوان یک هِج دفاعی در برابر تورم و رمزارزها را به عنوان یک هِج پرخطر در برابر تورم در نظر می گیریم."

    با این حال، آنچه که مقایسه نشد، دستاوردهای بین این دو بود. در سال جاری، بهای طلا 5.4٪ کاهش یافته است، در حالی که ارزش اتریوم با بیش از 215٪ افزایش به سطح فعلی رسیده است.

    گلدمن افزود که رقابت بین دارایی های رمزنگاری شده مختلف نیز مانع تبدیل شدن آنها به دارایی های امن در این مرحله می شود.

    این غول بانکی اخیراً دارایی های رمزنگاری شده و حتی طلا را مورد بررسی قرار داده و گزارشی در ماه ژوئن ارائه داده که با یافته های فعلی آن مغایرت دارد.

    "این استدلال که بیت کوین و ارزهای رمزپایه یک نسخه دیجیتالی از طلا هستند، هیچ ارزشی به بیت کوین و سایر رمزارزها اضافه نمی کند، چون خود طلا دارایی منسجمی و قابل اطمینانی برای ذخیره ارزش نیست."

پردازش ...
X