اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چرا به آموزش فارکس نیاز داریم؟

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • چرا به آموزش فارکس نیاز داریم؟

    معامله گران غیرحرفه ای بازار فارکس اغلب قبل از صرف زمان برای یادگیری فارکس و تجهیز خود به دانش لازم برای موفقیت، وارد معامله در فارکس می شوند. معاملات فارکس یک تجارت است و مانند نزدیک شدن به میز قمار و از دست دادن همه چیز نیست. با این حال، بدون آماده سازی مناسب، بسیاری از معامله گران آماتور فارکس خود را در وضعیت سختی مانند یک قمارباز ریسک پذیر در میز رولت می یابند. به همین دلیل است که آموزش مناسب فارکس برای دستیابی به موفقیت پایدار در بازار فارکس ضروری است.

    برای کسانی که به دنبال آموزش فارکس هستند، گزینه های زیادی وجود دارد، با این حال یافتن مناسب ترین گزینه برای شما و نیازهای آموزشی شما ممکن است ساده نباشد. چند معیار وجود دارد که یک برنامه آموزشی فارکس باید آنها را رعایت کند تا به طور کامل از ویژگی های آموزشی لازم برای یادگیری واقعی فارکس برخوردار باشد. در اینجا، آنچه را که باید در یک برنامه آموزشی به دنبال آن باشید را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

    دو نوع تجزیه و تحلیل وجود دارد که هر معامله گر باید قبل از شروع معامله در به روز رسانی های روزانه خود اعمال کند. یک برنامه آموزشی مناسب فارکس باید هم جنبه های فاندامنتال و هم تکنیکال تجارت فارکس را به شما آموزش دهد.

    گزارش‌های فاندامنتال همه عوامل بیرونی، مانند سیاست، اطلاعیه‌های اقتصادی و بسیاری موارد دیگر، را نشان می‌دهند که می‌توانند بر بازار تأثیر بگذارند.

    جنبه های تکنیکال در درجه اول پیرامون تفسیر داده هایی است که می تواند به معامله گران در پیش بینی دقیق معاملات آینده کمک کند.

    اگر یکی از این عناصر در برنامه آموزشی فارکس وجود نداشته باشد، باید آن را رد کنید، چون کامل نیست.

    در کنار درک گزارش های مختلف موجود برای معاملات فارکس، چند جنبه دیگر وجود دارد که باید به طور جدی در نظر بگیرید. معامله گران باید مدیریت پول را بیاموزند. اگر امور مالی شخصی یک معامله گر به هم ریخته باشد، نمی توانید انتظار داشته باشید که تصمیمات تجاری هوشمندانه و فکر شده ای بگیرید که عاری از ارتباط احساسی باشد. تعادل احساسی نیز برای تجارت فارکس مناسب است. شما به یک برنامه آموزشی نیاز دارید که به شما بیاموزد چگونه احساسات را از تجارت جدا کرده و کنترل خود را حفظ کنید.

    هنگامی که برنامه آموزشی فارکس را پیدا کردید که می تواند مهارت های لازم را به شما آموزش دهد، سپس باید تلاش کنید که بفهمید کدام سیستم معاملاتی برای شما مناسب تر است. سیستم معتبری پیدا کرده و تحقیق کنید. فقط به تبلیغاتی که به صورت آنلاین یا در تلویزیون می بینید، اکتفا نکنید. ببینید معامله گران دیگر در مورد کیفیت و ثبات هر سیستم معاملاتی چه می گویند.

    تصمیم گیری برای معامله در فارکس یک تصمیم سودآور است که برای همه در دسترس است. گرفتار دام های رایج بسیاری از معامله گران نشوید و برای آموزش خود و آماده شدن برای تجارت در بازار فارکس پیش رو وقت بگذارید.


    منبع
پردازش ...
X