اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

انجام معامله ای مناسب فرآیندی دو مرحله ای است

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • انجام معامله ای مناسب فرآیندی دو مرحله ای است

    مشاهده شده است که برخی از معامله گران جدید در مدت زمان کوتاهی نتایج سودآور باورنکردنی داشته اند. با این حال، اغلب آنها این دستاوردها را به سرعت از دست می دهند.

    از آنجایی که رویکرد آنها تغییر نکرده است، آنها برای یافتن پاسخی برای این مسئله به متخصصان بازار فارکس مراجعه خواهند کرد. دلیل آن معمولاً یکسان است، یعنی بیشتر آنها فراموش می کنند قبل از انجا معامله خود ابتدا وضعیت بازار را شناسایی کنند. منظور این است که ابتدا جهت روند را در نمودار روزانه مشخص کنید و سپس معامله مناسب خود را پیدا کنید.

    اگر روند روزانه صعودی است، فقط به دنبال خرید باشید و اگر روند روزانه نزولی است، فقط به دنبال فروش باشید. اگر نمودار روزانه یک بازار نوسان اندکی را نشان دهد، به دنبال خرید بالاتر از سطح حمایت و فروش زیر سطح مقاومت باشید. اگر از روند مطمئن نیستید، آنگاه بهتر است که به سراغ جفت ارز دیگری بروید که در آن روند واضح به نظر می رسد.

    من بسیاری از معامله‌گران را می‌بینم که در زمان کاهش قیمت های لحظه ای جفت ارزی را می‌خرند که در یک روند صعودی قوی قرار دارد و از موفقیت فوق‌العاده‌ای برخوردار می شوند. سپس هنگامی که روند متوقف شده یا تغییر می کند، آنها به خرید در زمان های کاهش قیمت ادامه می دهند و تمام دستاوردهای قبلی خود را از دست می دهند. قرار گرفتن در سمت راست یک روند می تواند منجر به معاملات عالی شود، در حالی که معامله در برابر روند می تواند منجر به ضررهای سریع بسیاری شود.

    یک راه خوب برای اینکه ببینید آیا ممکن است این مسئله یکی از مشکلات شما باشد یا خیر این است که گزارشی در ایستگاه معاملاتی فارکس خود اجرا کنید تا تمام معاملاتی را که انجام داده اید مشاهده کنید. سپس به نمودار روزانه نگاهی بیندازید و توجه داشته باشید که کجا وارد معامله شده اید.

    حالا از خود بپرسید اگر فقط در بازارهایی معامله می کردید که می توانستید با اطمینان جهت روند را در نمودار روزانه تشخیص دهید، نتایج شما چگونه بود. در ادامه، به عنوان نمونه، به روند تغییرات دو جفت ارز اشاره می کنیم.

    جفت ارز آزی/ دلار آمریکا در بیشتر طول سال 2009 در حال افزایش بوده در حالی که جفت ارز دلار آمریکا/ فرانک سوئیس روندی نزولی داشته است. این روندها واضح هستند و به همین دلیل فرصت های تجاری خوبی را ارائه می دهند. ما می خواهیم به دنبال خرید جفت ارز آزی/ دلار آمریکا باشیم، چون روند صعودی دارد و جفت ارز دلار آمریکا/ فرانک سوئیس را نیز در موقعیت فروش قرار می دهیم، چون روندی نزولی دارد. ممکن است متوجه شوید که افزودن این اولین مرحله ساده شناسایی و معامله با روند روزانه، شانس موفقیت شما را افزایش می دهد.




    منبع
پردازش ...
X