اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

جرمی سیگل: بیت کوین جایگزین طلا به عنوان هِجی در برابر تورم شده است

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • جرمی سیگل: بیت کوین جایگزین طلا به عنوان هِجی در برابر تورم شده است

    جرمی سیگل، استاد دانشگاه وارتون معتقد است که بیت کوین در ماه‌های گذشته برای بسیاری از افراد جوان به عنوان هِجی در برابر تورم اهمیت یافته است.

    او جمعه گذشته به شبکه CNBC گفت: "بیایید با این واقعیت روبرو شویم، من فکر می کنم بیت کوین به عنوان یک هِج در برابر تورم در ذهن بسیاری از سرمایه گذاران جوان جایگزین طلا شده است. سکه های دیجیتال طلای جدید برای هزاره ها باقی خواهد ماند."

    تعیین بهترین هِج در برابر تورم محل اختلاف بین سرمایه گذاران بوده است، به خصوص که قیمت کالاها و خدمات همچنان در حال افزایش است. بیت کوین و طلا به طور خاص در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند. محدودیت 21 میلیون کوینی عرضه بیت کوین، با 18.9 میلیون کوین در حال حاضر، آن را به هِجی جذاب تبدیل کرده است.

    طرفداران بیت کوین مانند آنتونی اسکاراموچی آن را به عنوان هِجی در برابر تورم معرفی کرده اند، در حالی که برخی عقیده دارند که بیت کوین به زمان بیشتری برای اثبات این ادعا نیاز دارد.

    دیگران مانند ویلیام کای، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت شرکت خدمات مالی Wilshire Phoenix، می‌گویند که آنها در این محیط تورمی بالا رقیب نیستند. در عوض، سرمایه‌گذاران می‌توانند از هر دو به‌عنوان هِج استفاده کنند و از نوسانات کم طلا و همچنین حرکت رو به بالای بیت‌کوین سود ببرند.

    اما از آنجایی که تورم در سال 2021 به بالاترین میزان در 40 سال اخیر رسیده است، ارزش بیت کوین در سال گذشته بیش از 60 درصد افزایش یافت، در حالی که ارزش طلا 5 درصد کاهش یافت تا بدترین سال خود از سال 2015 را تجربه کند.

    به گفته سیگل، نویسنده مشهور کتاب سرمایه‌گذاری «سهام برای بلندمدت»، این رکود نشان‌دهنده این است که چگونه ارزش طلا در یک محیط تورمی دیگر مانند دهه 1970 افزایش نمی‌یابد.

    او به شبکه CNBC گفت: «این بار به نفعش نیست، هر چند که او همچنان فکر می‌کند که این فلز گرانبها سرمایه‌گذاری خوبی است.


    منبع
پردازش ...
X