اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

قوی ترین را بخرید، ضعیف ترین را بفروشید

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • قوی ترین را بخرید، ضعیف ترین را بفروشید

    یکی از بهترین ابزارهای فنی که می توانیم در تحلیل خود استفاده کنیم، قدرت یا ضعف سایر جفت ارزها است.

    اگر بر این عقیده هستید که به دلایل فاندامنتال دلار استرالیا تقویت می شود، قدم بعدی شما این است که جفت ارزی را پیدا کنید که بهترین شانس را برای انجام تجارتی سودآور به شما می دهد. به جای انتخاب خودکار یک جفت ارز مانند آزی/ دلار آمریکا و خرید آن، ممکن است بخواهید به برخی از جفت‌ ارزهای دیگر نگاهی بیندازید تا ببینید کدام ارز در حال حاضر ضعیف‌ترین است و در عوض به سراغ آن بروید.

    به عنوان مثال، می توان ابتدا نمودار مربوط به جفت ارز یورو/ دلار آمریکا را بررسی کرد. اگر ارزش این جفت ارز در حال کاهش باشد، به این معنی است که یورو در حال حاضر ضعیف تر از دلار است و فروش جفت ارز یورو/ آزی به خرید جفت ارز آزی/دلار آمریکا ترجیح داده می شود.

    اگر ارزش جفت ارز یورو/ پوند نیز در حال کاهش باشد، یورو نیز ضعیف تر از پوند است و فروش جفت ارز یورو/ آزی به خرید جفت ارز آزی/ دلار آمریکا یا فروش جفت ارز پوند/ آزی ترجیح داده می شود.

    با مقایسه قدرت نسبی همه ارزها، باید به خوبی متوجه شوید که کدام یک از ارزهای دیگر ضعیف‌ترین است و آن ارز ضعیف را با آزی قوی مطابقت دهید. ایده این است که قوی‌ترین ارز را در مقابل ضعیف‌ترین ارز بخرید تا شانس موفقیت خود را در خرید افزایش دهید یا ضعیف‌ترین ارز را در برابر قوی‌ترین ارز بفروشید تا شانس موفقیت خود را در فروش افزایش دهید.


    منبع
پردازش ...
X