اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چه کسی نرم افزار اتریوم را توسعه می دهد؟

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • چه کسی نرم افزار اتریوم را توسعه می دهد؟

    مانند بیت کوین، اتریوم نیز متن باز است. هر کسی آزاد است که در توسعه خود پروتکل شرکت کند یا برنامه های کاربردی را در بالای آن بسازد. در واقع، اتریوم در حال حاضر بزرگترین جامعه توسعه دهندگان در فضای بلاک چین را دارد.

    منابعی مانند Andreas Antonopoulos و Gavin Wood's Mastering Ethereum و Ethereum.org's Developer Resources نقطه شروع بسیار خوبی برای توسعه دهندگان هستند.

    Solidity چیست؟
    قراردادهای هوشمند ابتدا در دهه 1990 معرفی شدند، اما فعال کردن آنها در بالای بلاک چین مجموعه ای کاملاً جدید از چالش ها را به همراه داشت. Solidity در سال 2014 توسط Gavin Wood پیشنهاد شد و از آن زمان به زبان برنامه نویسی اصلی برای توسعه قراردادهای هوشمند در اتریوم تبدیل شده است. از نظر نحوی، این زبان شبیه جاوا، جاوا اسکریپت و ++C است.

    اساساً Solidity زبانی است که به توسعه دهندگان امکان می دهد کدی بنویسند که می تواند به دستورالعمل هایی تقسیم شود که ماشین مجازی اتریوم (EVM) بتواند درک کند. اگر می‌خواهید درک بهتری از نحوه عملکرد آن داشته باشید، Solidity GitHub مکان خوبی برای شروع است.

    لازم به ذکر است که Solidity تنها زبان موجود برای توسعه دهندگان اتریوم نیست. یکی دیگر از گزینه های محبوب Vyper است که از نظر نحوی شباهت بیشتری به پایتون (Python) دارد.


    منبع
پردازش ...
X