اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

مراقب تقلب در فارکس باشید

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • مراقب تقلب در فارکس باشید

    بازار فارکس به دوران بلوغ خود رسیده است، چون محبوبیت آن در دهه گذشته افزایش یافته است، اما این بدان معنا نیست که ما می توانیم چشم خود را بر احتمال تقلب ببندیم، به خصوص اگر در پوششی از شیوه های تجاری بد پنهان شده باشد. کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) و انجمن ملی معاملات آتی (NFA) "پلیس" هستند که اگر بخواهید، ، نظارت و مدیریت مجموعه ای از برنامه ها را برای محافظت و آموزش مصرف‌کننده/سرمایه گذار در این عرصه سرمایه گذاری انجام می دهند.

    اکنون به دلیل کار خستگی ناپذیر این دو سازمان، معاملات خرد فارکس محیط امن تری است، اما، با وجود دستگیری ها و محکومیت های فراوان، همیشه یک عنصر جنایتکار در جامعه ما وجود خواهد داشت که تلاش می کند افراد بی احتیاط را به دام اندازد. همانطور که هر متخصص امنیتی به شما خواهد گفت، اولین خط دفاع شما در برابر این سارقان آگاهی است. هنگامی که متوجه شدید که چگونه ممکن است شما را فریب دهند، آنگاه می توانید شک داشته و همیشه مراقب قسمت هایی که در معرض خطر هستند، باشید. به ندای قلب خود گوش دهید، و آماده باشید تا راه دیگری را طی کنید.

    با این حال، اکثر قریب به اتفاق شرکت‌کنندگان در صنعت فارکس مشروع هستند، اما اینترنت در هنگام برخورد با شریک تجاری «ناپیدا» در وب، ما را در یک احساس امنیت کاذب قرار داده است و به ما اجازه می‌دهد تا به راحتی اعتماد کنیم. وقتی حرص و طمع را به معادله اضافه کنید، کلاهبردار می تواند طرح های مختلف خود را به راحتی اجرا کند.

    تمرکز اصلی شما روی کارگزارتان خواهد بود، اما باید مراقب مدیران صندوق، نرم‌افزارها و ارائه‌دهندگان سیگنال و تقریباً هر کسی باشید که با مهارت بازاریابی که دارد، پاداش‌های بالا با ریسک بسیار کم را وعده می‌دهد. در اینجا، به نکاتی در مورد انجام اقدامات محافظتی اشاره می کنیم:
    • کارگزاران فارکس خارج از کشور: تعداد زیادی از آنها وجود دارد و بسیاری از آنها در لندن، مرکز مالی ارز خارجی، شروع به کار کرده اند. به عنوان یک قاعده، به دنبال کارگزارانی با سابقه طولانی باشید و تأیید کنید که آنها با یک آژانس نظارتی خوب مطابقت دارند. قوانین به اندازه ایالات متحده سختگیرانه نیستند، و چند کارگزار ممکن است گاهی از خطوط عبور کنند. یک کارگزار مطمئن همیشه سپرده های شما را در بانکی معتبر، دور از دفاتر عملیاتی آنها جدا می کند. یکی از موارد کلاهبرداری این است که برای دریافت سپرده اولیه خود، وعده پاداش های کلان برای ثبت نام را می دهد، اما زمانی که زمان برداشت فرا می رسد، ممکن است با مشکل مواجه شوید. فقط به یاد داشته باشید که تلاش برای اعمال حقوق قانونی خود در یک حوزه قضایی خارجی ممکن است خطراتی به همراه داشته باشد.
    • کارگزاران فارکس داخلی: در این مورد هم بسیار مراقب باشید. با کمک کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC)، اعتبار و سطح مناسب سرمایه خالص آنها را بررسی کنید. تجربه مهم است، اما برای تأیید ادعاهای مطرح شده، گواهینامه ها را بازبینی کنید.
    • برنامه های سرمایه گذاری با بازده بالا (HYIP): مراقب هر برنامه‌ای باشید که وعده مسیری آسان به سوی ثروت یا بازدهی بالا را با ریسک کمی می‌دهد. این نکته هم برای کارگزاران و هم برای بازاریابانی که مایل هستند شما تخصص مدیریتی، ربات معاملاتی، سیستم یا خدمات سیگنال آنها را خریداری کنید، صدق می کند. اگر خیلی آسان بود، چرا آنها به جای اینکه شما را برای چند دلار تحت فشار قرار دهند، خود میلیون ها درآمد کسب نمی کنند؟




    منبع
پردازش ...
X