اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

چگونگی ارائه درخواست برای دریافت سیگنال‌های معاملاتی

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • چگونگی ارائه درخواست برای دریافت سیگنال‌های معاملاتی

    استفاده از سیگنال های معاملاتی راهی موثر برای یک معامله گر تازه‌کار است تا بتواند مانند یک حرفه ای سود به دست آورد. به محض اینکه سیگنال های معاملاتی را دریافت کنید، همه معاملات در حساب شما کپی می شوند. به منظور ارائه درخواست برای دریافت سیگنال های معاملاتی، لازم نیست راه دور بروید. گزینه آن درست در پایانه معاملاتی است. مراحل آن به شرح زیر است:
    • شما باید پلتفرم معاملاتی خود را به‌روز کنید.
    • یک حساب MQL5 باید ایجاد شود و کاربر باید ثبت شود.
    • این حساب ایجاد شده باید با پلتفرم معاملاتی Metatrader4/Metatrader5 ارتباط داده شود. برای انجام این کار، کافی است به قسمت ابزار (tools) بروید و سپس گزینه «Options» را انتخاب کنید و روی Community کلیک کنید. در اینجا، نام کاربری و رمز عبور شما درخواست می شود تا اطمینان حاصل شود که ارتباط توسط شخص صحیح ایجاد شده است.
    • مرحله بعدی مهمترین مرحله است - انتخاب ارائه دهنده سیگنال مورد نظر شما. تمام مزیت سیگنال های معاملاتی به ارائه دهنده سیگنال بستگی دارد و بنابراین مهم است که قبل از انتخاب ارائه دهنده سیگنال، تحقیقات کاملی انجام دهید.
    • برای دادن درخواست به ارائه دهنده سیگنال انتخابی، باید با شرایط و ضوابط موافقت کنید و همچنین گزینه اشتراک سیگنال همزمان را انتخاب کنید. با این کار، سیگنال به صورت همزمان و بدون تاخیر، در حساب شما کپی می شود. همچنین لازم است تا تنظیمات مربوط به اشتراک را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مطابق با نیاز شما تنظیم شده اند.
    • هنگامی که تمام مراحل فوق با موفقیت انجام شد، سیستم به طور کامل هر دو حساب را هماهنگ می کند تا بتوانید از مزایای سیگنال های معاملاتی بهره ببرید. تمام عملیات ارائه‌دهنده معاملات مستقیماً از حساب معاملاتی شما قابل مشاهده است.

    برای اینکه بتوانید سیگنال های معاملاتی را دریافت کنید، مراحل فوق باید انجام شوند. بهترین بخش اشتراک در سیگنال های معاملاتی این است که نیازی به فکس یا امضای هیچ یک از اوراق چاپی و انتظار کشیدن برای تأیید نیست. تنها کاری که لازم است انجام شود، ارتباط دادن بین دو حساب با پیروی از دستورالعمل های ذکر شده است و در خواست برای سیگنال های معاملاتی تکمیل می شود. علاوه براین، حتی لازم نیست که برای دریافت سیگنال های معاملاتی، در همان سرور ارائه‌دهنده سیگنال باشید.

    راه دیگر ارائه درخواست برای دریافت سیگنال های معاملاتی، مستقیما از طریق وبسایت MQL5 است. شما تنها باید لیست ارائه دهندگان سیگنال را مرور کنید و برای انتخاب گزینه مورد نظر، روی دکمه اشتراک (Subscribe) در کنار آن کلیک کنید. سایر مشخصات مانند روز شروع اشتراک، مدت زمان، نام کارگزار و نام کاربری شما باید در پایگاه داده وارد شود و مراحل ثبت نام کامل می شود. نام کارگزار را می توان از منوی کشویی موجود در گزینه انتخاب کرد و بنابراین، یافتن ارائه دهنده سیگنال نیز آسان است.

    بنابراین، دریافت سیگنال های معاملاتی آسان است و باید از مزایای سیگنال های معاملاتی سودمند که به راحتی در دسترس قرار می گیرند، استفاده کرد.


    منبع
پردازش ...
X