اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

رمزارز چگونه در متاورس قرار می گیرد؟

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • رمزارز چگونه در متاورس قرار می گیرد؟

    بازی جنبه سه بعدی متاورس را فراهم می کند، اما همه چیزهایی که در دنیای مجازی مورد نیاز است و می تواند همه جنبه های زندگی را پوشش دهد، را پوشش نمی دهد. رمزارز می‌تواند سایر بخش‌های کلیدی مورد نیاز، مانند گواهی دیجیتالی مالکیت، انتقال ارزش، کنترل و دسترسی را ارائه دهد. اما اینها دقیقا به چه معنا هستند؟

    در آینده، اگر کار کنیم، معاشرت کنیم و حتی اقلام مجازی را در متاورس بخریم، به روشی مطمئن برای نشان دادن مالکیت نیاز داریم. ما همچنین باید با انتقال این اقلام و پول در محیط متاورس احساس امنیت کنیم. در نهایت، اگر قرار باشد متاورس بخش زیادی از زندگی ما را به خود اختصاص دهد، ما همچنین می خواهیم در تصمیم گیری هایی که در متاورس اتفاق می افتد، نقشی ایفا کنیم.

    برخی از بازی‌های ویدیویی از قبل دارای راه‌حل‌های اساسی هستند، اما بسیاری از توسعه‌دهندگان از رمزارزها و بلاک‌چین، به‌عنوان گزینه بهتری استفاده می‌کنند. بلاک‌چین روشی غیرمتمرکز و شفاف برای برخورد با موضوعات ارائه می دهد، در حالی که توسعه بازی‌های ویدیویی متمرکزتر است.

    توسعه دهندگان بلاک‌چین نیز از دنیای بازی های ویدیویی تأثیر می‌پذیرند. بازی‌وارسازی (Gamification) در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و GameFi رایج است. به نظر می رسد در آینده به اندازه کافی شباهت وجود خواهد داشت که ممکن است این دو جهان حتی بیشتر با هم درآمیزند. جنبه های کلیدی بلاک‌چین که برای متاورس مناسب هستند، عبارت هستند از:
    1. گواهی دیجیتال مالکیت: با داشتن یک کیف پول با دسترسی به کلیدهای خصوصی خود، می توانید فورا مالکیت فعالیت یا دارایی در بلاک‌چین را ثابت کنید. برای مثال، می‌توانید هنگام کار، رونوشت دقیق تراکنش‌های خود در بلاک‌چین را برای نشان دادن مسئولیت‌پذیری نشان دهید. کیف پول یکی از امن‌ترین و بهترین روش ها برای ایجاد هویت دیجیتال و اثبات مالکیت است.
    2. قابلیت جمع آوری دیجیتال: همانطور که می‌توانیم مشخص کنیم چه کسی مالک چیزی است، می‌توانیم نشان دهیم که آیا کالایی اصیل و منحصربه‌فرد است. برای متاورسی که به دنبال ترکیب فعالیت های بیشتر زندگی واقعی است، این ویژگی مهم است. از طریق رموز غیرمثلی (NFT)، ما می توانیم اشیایی را ایجاد کنیم که 100٪ منحصر به فرد بوده و هرگز قابل کپی یا جعل نیستند. یک بلاک‌چین همچنین می‌تواند نشان‌دهنده مالکیت اقلام فیزیکی باشد.
    3. انتقال ارزش: متاورس به راهی برای انتقال ایمن ارزش که کاربران به آن اعتماد داشته باشند، نیاز دارد. ارزهای درون بازی در بازی‌های چندنفره از امنیت کمتری نسبت به رمزارزها در بلاک‌چین برخوردار هستند. اگر کاربران زمان زیادی را در متاورس صرف کرده و حتی در آنجا کسب درآمد کنند، به ارزی قابل اعتماد نیاز خواهند داشت.
    4. کنترل: توانایی کنترل قوانین تعامل شما با متاورس نیز باید برای کاربران مهم باشد. در زندگی واقعی، ما می توانیم در شرکت ها حق رای داشته باشیم و رهبران و دولت ها را انتخاب کنیم. متاورس همچنین به راه هایی برای کنترل و نظارت عادلانه نیاز دارد و بلاک‌چین در حال حاضر روشی اثبات شده برای انجام این کار است.
    5. قابلیت دسترسی: ایجاد کیف پول در بلاک‌چین‌های عمومی برای همه افراد در سراسر جهان آزاد است. برخلاف حساب بانکی، نیازی به پرداخت پول یا ارائه جزئیات ندارید. این ویژگی آن را به یکی از در دسترس‌ترین راه‌ها برای مدیریت امور مالی و هویت آنلاین و دیجیتال تبدیل می کند.
    6. قابلیت همکاری: فناوری بلاک‌چین به طور مداوم سازگاری بین پلتفرم های مختلف را بهبود می بخشد. پروژه هایی مانند Polkadot (DOT) و Avalanche (AVAX) امکان ایجاد بلاک‌چین‌های سفارشی را فراهم می کنند که می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. یک متاورس نیاز به اتصال چندین پروژه دارد و فناوری بلاک‌چین در حال حاضر، راه‌حل‌هایی برای این کار دارد.
    منبع
پردازش ...
X