اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

4 اشتباه عمده معامله گران فارکس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • 4 اشتباه عمده معامله گران فارکس

    برای اینکه معامله گر بهتری در بازار فارکس باشید، یا به طور کلی فرد بهتری باشید، باید چیزهای زیادی یاد بگیرید. یادگیری موارد زیاد به این معنی است که باید چیزهایی را امتحان کنید که قبلاً انجام نداده اید، که البته با خطر اشتباه کردن نیز همراه است.

    نه تنها با انجام اشتباهات خود یاد خواهید گرفت، بلکه می توانید اشتباهات افراد دیگری را نیز مطالعه کنید که همان چیزهایی را که شما امتحان می کنید، انجام داده اند. در اینجا، به چند اشتباه رایج معامله گران فارکس اشاره می کنیم.

    معامله بیش از حد

    معامله بیش از حد زمانی اتفاق می افتد که معامله گر اصرار دارد که در حال حاضر فرصت های بهتری وجود دارد، اما حقیقت این است که هیچ فرصتی وجود ندارد. این اشتباه بیشتر برای معامله گران جدید اتفاق می افتد، که کاری جز معامله پی در پی نمی توانند انجام دهند. اتفاقی که می افتد این است که آنها معامله ای را انجم می دهند که به خوبی انجام نمی شود و در نهایت به ضرر منجر می شود.

    معاملات بیش از حد می تواند از انجام معاملات زیاد در یک زمان و با استفاده از مارجین بیش از حد شروع شود.

    استفاده از اهرم بسیار زیاد

    استفاده از اهرم و معامله با استفاده از مارجین دو مورد از بهترین و بزرگترین مزایا در معاملات فارکس هستند.

    چگونه استفاده از اهرم می تواند اشتباه باشد؟ اشتباه زمانی زخ می دهد که معامله‌گران از اهرم بیش از حد استفاده می‌کنند. مانند آنچه مردم همیشه می گویند، استفاده بیش از حد از هر چیزی بد است، و این مسئله در معاملات فارکس نیز صدق می کند.

    "استفاده از اهرم بیش از حد" به چه معناست؟ استفاده از اهرم بیش از حد زمانی روی می دهد که موجودی حساب شما کم است، اما معامله بزرگی انجام می دهید. اگر بازار فارکس بر خلاف موقعیت فعلی شما حتی با مقدار کمی حرکت کند، می تواند منجر به زیان های بزرگی شود که ممکن است جبران آن دشوار باشد.

    پیش بینی بدون مبنای مناسب

    این اتفاق معمولاً برای معامله‌گران جدید می‌افتد: آنها سعی می‌کنند جفت‌هایی را مشخص کنند که فکر می‌کنند رونق می گیرند و به سمت دیگری حرکت می‌کنند. پیشپیری از این مسئله بسیار دشوار است. حتی معامله‌گران حرفه‌ای هم برای پیش‌بینی مشکل دارند؛ بنابراین، معامله‌گران تازه کار و آماتور باید قبل از چنین اقدامی، به دقت فکر کنند.

    فریب ادعاهای دلالان یا سیستم های "خطاناپذیر" را نخورید

    معامله گران تمایل دارند تا بیشتر وقت ارزشمند خود را برای جستجوی «سیستمی عالی» مصرف کنند. مشکل این است که هیچ سیستمی وجود ندارد. در نهایت، با سیستم‌هایی مواجه می‌شوید که چالش‌ها و موانعی خواهند داشت. شما فقط باید با محدودیت هایی زندگی کنید که یکی دو چیز را نیز به شما می آموزد.

    سیستم هایی که آنها به صورت آنلاین تبلیغ می کنند، معمولاً فقط ابزاری برای جمع آوری پول بیشتر هستند. کاری که باید انجام دهید، این است که از سیستمی استفاده کنید که بهترین عملکرد را برای شما دارد. اگر این سیستم بیشتر کارهایی را که شما نیاز دارید، انجام می دهد، می تواند همان چیزی باشد که شما نیاز دارید.

    اشتباهات طبیعی هستند. کاری که باید انجام دهید این است که از آنها بیاموزید تا از ارتکاب اشتباهات مشابه جلوگیری کنید. به یاد داشته باشید، شما در اینجا پولی را که به سختی به دست آورده اید، به خطر می اندازید. اطمینان حاصل کنید که آن را تنها به دلیل اشتباهی که می شد از آن جلوگیری کرد، از دست نداده اید.


    منبع
پردازش ...
X