اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

انواع مختلف میانگین های متحرک

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • انواع مختلف میانگین های متحرک

    انواع مختلفی از میانگین های متحرک وجود دارد که می توانند توسط معامله گران، نه تنها در معاملات روزانه و معاملات نوسانی، بلکه در تنظیم های بلندمدت مورد استفاده قرار گیرند. با وجود انواع مختلف، میانگین‌های متحرک معمولاً به دو دسته جداگانه تقسیم می شوند: میانگین متحرک ساده (SMA) و میانگین متحرک نمایی (EMA). بسته به بازار و نتیجه مورد نظر، معامله گران می توانند انتخاب کنند که کدام اندیکاتور به احتمال زیاد مطابق با تنظیمات آنها خواهد بود.

    میانگین متحرک ساده

    میانگین متحرک ساده داده ها را از یک دوره زمانی مشخص می گیرد و میانگین قیمت آن دارایی خاص را برای مجموعه داده تولید می کند. تفاوت بین میانگین متحرک ساده و میانگین پایه قیمت های گذشته در این است که با میانگین متحرک ساده، به محض وارد کردن یک مجموعه داده جدید، قدیمی ترین مجموعه داده نادیده گرفته می شود. بنابراین، اگر میانگین متحرک ساده میانگین را بر اساس داده‌های 10 روزه محاسبه کند، کل مجموعه داده‌ها دائماً به‌روزرسانی می‌شود تا فقط 10 روز گذشته را شامل شود.

    توجه به این نکته مهم است که همه ورودی های داده در یک میانگین متحرک ساده بدون توجه به اینکه چه زمانی وارد شده اند، ارزش یکسانی دارند. معامله گرانی که عقیده دارند ارتباط بیشتری با جدیدترین داده های موجود وجود دارد، اغلب بیان می کنند که ارزش برابر میانگین متحرک ساده برای تحلیل تکنیکال مضر است. میانگین متحرک نمایی (EMA) برای رفع این مشکل ایجاد شد.

    میانگین متحرک نمایی

    میانگین های متحرک نمایی شبیه به میانگین های متحرک ساده هستند، چون تحلیل تکنیکال را بر اساس نوسانات قیمت های گذشته ارائه می دهند. با این حال، معادله کمی پیچیده‌تر است، چون میانگین متحرک نمایی وزن و ارزش بیشتری را به ورودی‌های جدید قیمت اختصاص می‌دهد. با وجودی که هر دو میانگین دارای ارزش هستند و به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند، میانگین متحرک نمایی بیشتر به نوسانات و معکوس های ناگهانی قیمت پاسخ می دهد.

    از آنجایی که احتمال بیشتری وجود دارد میانگین متحرک نمایی معکوس قیمت را سریعتر از میانگین های متحرک ساده پیش بینی کنند، اغلب مورد علاقه معامله گرانی هستند که در معاملات کوتاه مدت مشغول هستند. معامله گر یا سرمایه گذار باید نوع میانگین متحرک را با توجه به استراتژی ها و اهداف شخصی خود انتخاب کند.


    منبع
پردازش ...
X