اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

معامله به صورت خودکار (قسمت 1)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • معامله به صورت خودکار (قسمت 1)

    آیا می‌توانید یک رایانه شخصی را به مدت 24 ساعت روشن نگه دارید تا ربات همیشه در حال کار باشد و سودآوری ادامه یابد؟ درست است، شما با سوال سختی روبرو هستید. بسیاری از مردم سعی می کنند از بازار فارکس درآمد کسب کنند. اما به یاد داشته باشید که کسب درآمد با راحت نشستن در خانه آسان نیست. 90 درصد از کسانی که در بازار فارکس تراکنش انجام می دهند، دچار زیان می شوند.

    سرمایه گذاری و موفقیت در بازار ارز چندان آسان نیست. بدترین دشمنان یک معامله گر میل به کسب درآمد بیشتر و بیشتر و نداشتن تجربه به خصوص در شرایط خاص بازار است. اما، گاهی اوقات، شما حتی می تواندی از آنچه ممکن است رخ دهد، بترسید. اگر می خواهید شانس خود را برای سود بردن یا حداقل ضرر نکردن افزایش دهید، به مشاوران متخصص (EA) اعتماد کنید. اگر به من اجازه دهید از این اصطلاح استفاده کنم، آنها «ربات‌هایی» هستند که می‌توانند موقعیت‌ها را بر اساس دستورالعمل‌های ما باز و بسته کنند، در حالی که استراتژی درست بازار را حفظ می‌کنند.

    مشاور متخصص (EA) برای ورود و خروج از بازار از شاخص های تکنیکال استفاده می کند و به صورت 24 ساعته فعالیت دارد. EA سیستمی کاملاً خودکار است که می تواند تجارتی موفق را تضمین کند. تنها لازم است تا یک کار بسیار مهم را انجام دهید. اگر «فرمان‌های» صحیح را به «ربات» بدهید، می‌توانید موفقیت‌های خوبی را در پایان روز و در درازمدت به دست آورید. با این حال، اکنون بیایید ببینیم که تخصیص رایانه شخصی به متاتریدر با EA برای معاملات خودکار چه معایبی دارد.

    تجارت تنها با رایانه ای رومیزی یا در یک مکان فیزیکی خاص

    اگر یک رایانه رومیزی دارید، نه لپ تاپ، ممکن است با این مشکل بزرگ مواجه شوید که مجبور شوید معاملات خود را زمانی که مجبور به خاموش کردن اجباری رایانه شخصی هستید، قطع کنید. چرا حتی زمانی که از نظر فیزیکی در محل کار خود نیستید، به کسب درآمد ادامه نمی دهید؟

    امروزه ما در قرون وسطی زندگی نمی‌کنیم و بنابراین، می‌توانیم به راحتی لپ‌تاپ بخریم یا به کارگزاری تکیه کنیم که از تجارت تلفن همراه نیز پشتیبانی می‌کند. اگر رابط نسخه موبایلی کارگزار را دوست نداشته باشید یا کارگزار مورد اعتماد شما هنوز پلتفرم معاملاتی آنلاین ارائه نکرده باشد، چه؟ ساده است، بیایید به VPS (سرور خصوصی مجازی) تکیه کنیم. در بخش بعدی این مقاله، بهتر توضیح خواهیم داد VPS چیست. بنابراین، تا زمانی که به شبکه اتصال داشته باشید، می توانید در هر کجا که هستید، در یک هتل یا کافی نت، به پلتفرم معاملاتی مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.


    منبع
پردازش ...
X