اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

ضرورت آموزش فارکس برای تمام معامله گران

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • ضرورت آموزش فارکس برای تمام معامله گران

    ضرورت آموزش فارکس را نمی توان با کلمات توصیف کرد. به عنوان یک معامله گر یا فردی علاقه مند که در حال خواندن این مطلب هستید، می دانید که این بازار بسیار پرخطر است. معامله گران همیشه در معرض خطر از دست دادن پول خود هستند. با این حال، این بازار میلیون ها خریدار و فروشنده را در سراسر جهان جذب می کند. هیچ مانعی در این بازار وجود ندارد. اگر در آن سوی دنیا زندگی می کنید، و مقداری پول در حساب خود دارید، همچنان می توانید در معاملات فارکس شرکت کنید. همچنین، به دلیل تقاضای فزاینده برای انجام معاملات فارکس، بسیاری از وب‌سایت‌ها در حال ظهور هستند. در نتیجه، بسیاری از معامله گران فکر می کنند که نیازی به آموزش فارکس ندارند. آنها فقط می توانند از این وب سایت برای دانستن چیزهایی استفاده کنند که نمی دانند و می توانند بر سبک معاملاتی فارکس مسلط شوند. این طور نیست. شما باید وقت خود را به بازار فارکس اختصاص دهید و با صبر و حوصله در بازار تمرین کنید.

    ما قصد داریم در مورد اهمیت آموزش فارکس با شما سخن بگوییم. برخی از کارشناسان فارکس دوره های آموزشی مختلفی را به معامله گران علاقه مند ارائه می‌دهند و بسیاری از معامله گران در سردرگمی هستند که آیا باید هر یک از این دوره ها را بگذرانند یا نه. اگر در معاملات فارکس نسبتاً تازه کار هستید، هرگز نباید وارد هیچ دوره پولی بشوید. وب‌سایت‌های متعددی وجود دارند که آموزش رایگان را به معامله گران ارائه می دهند. بنابراین، اگر یک یا دو روز را صرف تحقیق کنید، متوجه خواهید شد که برخی از آنها حتی اطلاعات بهتری نسبت به موارد پولی ارائه می دهند. بنابراین، ابتدا سعی کنید قبل از برنامه ریزی برای یک دوره تجاری پولی، تمام آن اطلاعات مفید را بخوانید.

    آموزش فارکس توسط کارشناسان ارشد
    کارشناسان فارکس می توانند چیزهایی را به شما بیاموزند که سایر وب سایت ها نمی توانند. با وجودی که همه این وب سایت ها می گویند که بهترین ها در دنیای تجارت هستند، شما نمی‌توانید آنها را تنها بر اساس بیانیه آنها قضاوت کنید. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که به دنبال یک کارشناس معتبر فارکس در جهان باشید که دارای رتبه و سابقه معاملاتی مطلوبی باشد. در اکثر مواقع اساتیدی که این دوره ها را به معامله گران دیگر ارائه می دهند، اشتراک هفتگی و روزانه روزنامه خود را به صورت رایگان ارائه می کنند. اگر مطمئن نیستید که برای دوره آموزشی این کارشناس ثبت نام کنید یا خیر، می توانید برای دریافت ایمیل های روزانه آنها درخواست دهید. اگر نحوه توضیح آنها در مورد بازار را دوست دارید، می توانید دوره های آنلاین و آموزشی فارکس را با آنها شروع کنید. پس از تکمیل دوره، می توانید انتظار داشته باشید که معاملات با کیفیت بالا را در حساب معاملاتی آنلاین خود انجام دهید.

    این دوره های آموزشی واقعاً سرشار از مطالب مفید هستند. بسیاری از نکات مهم و کلیدی را در اینجا خواهید یافت. شما از اکثر معامله گران دیگر نیز در بازار بیشتر پیشرفت خواهید کرد. اگر واقعاً می خواهید حرفه خود را در این بازار پیش ببرید، باید دوره آنلاین مربوط به بازار فارکس را بگذرانید. آنها دانش شما را در مورد تجارت در این بازار گسترش می دهند.

    آیا تا به حال در مورد روش‌های موفق‌ترین معامله گران تحقیق کرده اید؟ اگر نه پس باید همین الان این کار را انجام دهید. لازم است بدانید که هر معامله گر موفق زمان مناسبی را صرف خواندن کتاب ها و مقالات مختلف می کند. آنها همیشه خود را با آخرین اخبار بازار به روز نگه می دارند و هر روز چیزهای جدیدی یاد می گیرند. اگر در تجارت تازه کار هستید، وقت خود را هدر ندهید و مطالعه خود را افزایش دهید. هرچه بیشتر بخوانید، بازار را بهتر درک خواهید کرد. اگر شروع به یادگیری هنر تجارت با سطح بالایی از فداکاری و انضباط کنید، در عرض چند ماه می توانید انتظار داشته باشید که مانند معامله گران متخصص و خبره معامله کنید.

    خلاصه: هیچ جایگزینی جز یادگیری وجود ندارد. اگر می خواهید یک معامله گر موفق شوید، باید تک تک جزئیات این بازار را یاد بگیرید. سعی کنید خواندن را جزء عادت خود قرار داده و هر روز چیزهای جدیدی یاد بگیرید. هنگام معامله دارایی ها در بازار، همیشه از نظم و انضباط معاملاتی سختگیرانه‌ای پیروی کنید.


    منبع
پردازش ...
X