اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحليل و تريد سهام بورس ایران

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • بانک اقتصاد نوین

    ساختار ending channel در این سهم.با شکسته شدن این ساختار از بالا میتوان وارد معامله خرید شد

    نظر


    • بانک تجارت

      نظر


      • حس و حدس من برا نماد شراز !
        از نظر من دو حالت داره ! یا رو 1600 حمایت میشه و به زور نگهش میدارن یا ولش میکنن آروم آروم بیاد پایین شاید رو 1360 تومن و بیینه 3 خرداد تا 8 خرداد اصلاحش تموم بشه و به احتمال زیاد صعودش برا شکستن کانال باشه !

        نظر


        • وبیمه ...

          ویرایش توسط dehful : https://www.traderha.com/member/6649-dehful در ساعت 05-11-2014, 09:46 AM
          صداقت در مقابل سياست ديگران ، سادگي ست
          و سياست در مقابل صداقت ديگران ، خيانت . . .

          نظر


          • hunter عزیز لطفا" برای بانک دی هم تحلیلتون را بگذارید . متشکرم

            نظر


            • ترشحات ذهنی من راجبِ گروه بهمن ! البته فک کنم اشتباه داشته باشم تو شمارش امواج ! نمیدونم !
              ویرایش توسط McAllen : https://www.traderha.com/member/13632-mcallen در ساعت 05-11-2014, 10:56 AM

              نظر


              • جهت اطلاع

                در این سایت navشرکتها هر 24 ساعت یکبار بروز میشود



                http://www.nav360.ir/
                ویرایش توسط arminfar : https://www.traderha.com/member/13968-arminfar در ساعت 05-11-2014, 05:35 PM

                نظر


                • بانک دی

                  همانطور که در شکل مشخص است اصلاح سهم به پایان رسیده اما سهم هنوز توان لازم برای صعود را در اختیار ندارد. در کندل امروز که در شکل وجود ندارد سهم برای بار سوم خط روند نزولی کوتاه مدت خود را لمس کرده اما باز هم موفق به شکست آن نشده است.به نظر می رسد سهم برای اینکه زور کافی را برای تشکیل موج 5 خود جمع کند یک پایین دیگری داشته باشد سپس با قدرت ترند نزولی را بشکند.

                  نظر


                  • با توجه به حمایت های جدی دولت از صنعت خودروسازی، می توان در سال جاری این صنعت را صنعت برتر بازار دانست.محمد دارستانی، عضو هیات مدیره کارگزاری فارابی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) در خصوص صنعت برتر بازار در سال جاری گفت: به نظر می رسد خودرو در سال جاری می تواند صنعت برتر بازار باشد.وی با اشاره به اینکه این صنعت در سال های گذشته زیان های سنگینی را شناسایی کرده است، گفت: اخباری که امسال از این صنعت به گوش می رسد امیدواری ها برای شناسایی سود را در آن زیاد کرده است.وی معتقد است این روزها در صنعت خودرو شاهد خبرهایی از افزایش حمایت ها و اشتغال زایی وجود دارد.دارستانی بخش قابل توجهی از اخبار حول و حوش بازار این روزها را معطوف به صنعت خودرو دانست و گفت: صنایع پالایشی و پتروشیمی هم صنایع پرپتانسیل و بنیادی بازار هستند.این کارشناس بازار سرمایه در حالی که خودرو را دومین صنعت بزرگ کشور پس از پتروشیمی ها دانست، گفت: این صنعت به دلیل ماهیت اشتغال زایی نیاز به حمایت دولتی دارد و سیاست گذاری دولت هم حمایت از این صنعت است که با تخصیص ارز مبادله ای قوت گرفت.وی با اشاره به اینکه تیراژ تولید نیز در این صنعت به طرز شگفت انگیزی بالا رفته است، ادامه داد: تیراژ تولید خودر در سایپا به روزی دو هزار دستگاه و در ایران خودرو به روزی 1800 دستگاه رسیده است در صورتی که در نه ماهه سال گذشته ایران خودرو 180 هزار خودرو تولید کرد که روزنه حدود 666 دستگاه بوده، اما امسال این روقم سه برابر شده است.عضو هیات مدیره کارگزاری فارابی همچنین بحث ارزش بازار صنعت خودرو را مورد توجه قرار داد و گفت: در حال حاضر ارزش بازار سایپا حدود سه هزار میلیارد تومان است که با ارزش ذاتی و دارایی هایش فاصله معناداری دارد.وی با اشاره به اینکه سایر صنایع بازار این فاصله را در سال گذشته با رشد قیمت جبران کرده اند، گفت: اما خودرویی ها هنوز نتوانسته اند این فاصله را جبران کنند و ارزش روز آن پایین است و جای رشد دارند.دارستانی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما درباره اینکه پس از خودرو چه صنایع دیگری می توانند لیدری بازار را برعهده بگیرند، گفت: پس از خودرو ، پتروشیمی ها گزینه مناسبی هستند چراکه با دریافت مجوز فروش ارز صادراتی خود در بازار آزاد می توانند حاشیه سود شان را بالا ببرند. علاوه بر این در قیمت گذاری دولت برای این شرکت ها بین نرخ خوراک و سوخت تفکیک قائل شدند. به این ترتیب که خوراک 13 سنت است اما نرخ سوخت به ریالی محاسبه می سود و به طور میانگین پایینتر از 13 سنت است. این موضوع ریسک نرخ خوراک را از این صنعت حذف کرده است.عضو هیات مدیره کارگزاری فارابی معتقد است با وجود این موارد خودرویی ها به دلیل افت قیمت در سال های گذشته، پتانسیل بیشتری برای رشد دارند . یکی دیگر از دلایل برتری صنعت خودرو در بازار تصمیمی است که شرکت های این صنعت برای فروش دارایی های غیرمولد خود دارند تا زیان انباشته خود را جبران کنند. با این تصمیم دیگر این شرکت ها نیازی به دریافت تسهیلات ندارند و مشکل کمبود نقدینگی آنها نیز برطرف می شود.

                    نظر


                    • سلام دوستان.لطفا سهم ولصنم رو تحلیل بفرمایید و اهداف آن را از نظر زمانی نیز بررسی نمایید

                      نظر


                      • شلعاب

                        نظر


                        • ولصنم

                          با بررسی سهم در تایم فریم هفتگی که در شکل مشخص است به این نتیجه می رسیم که حرکت نزولی سهم هنوز تمام نشده و در انتهای این حرکت شاهد تشکیل ساختار ending هستیم.به نظر بنده سهم یک پایین دیگری دارد تا سیکل کف خود را کامل کند در هر صورت با شکسته شدن این ساختار از بالا میتوان وارد معامله خرید شد.هنوز روند کوتاه مدت ما نزولی است و تا تمام نشده نمیتوان راجع به اهداف آن نظر داد.

                          نظر


                          • ممنونم

                            نظر


                            • اعتلاء البرز

                              سهم اعتلا 18.108.000 سهمشناور در بازار دارد که فروردین ماه کل این حجم شناور 4261 ریال به بالا معامله شد. در اردیبهشت ماه هم 98% سهم بالای 4160 ریال دست به دست شد یعنی میشه گفت الان100% سهام شرکت از قیمت 4160 ریال به بالا دست سهامدارها میباشد در فروردین ماههم از تعداد 9243 فقره معامله روی سهم تعداد 1918 خریدار و تعداد 3703 فروشنده بودند.
                              نتیجه: کف سهم محدوده 4160 ریال را میتوان در نظر گرفت و نصف شدنتعداد سهامدارها هم نشان میدهد سهم را خوب خریدند با توجه به اینکه سهم تازه ازمجمع در امده شاید یک سری افراد فروشهایی در این محدوده انجام دهند ولی به نظر تعدادشان زیاد نیست با توجه به نزدیکشدن قیمت به مبلغ عرضه اولیه میتوانیم پیش بینی کنیم سهم به کف خودش دارد میرسد و کم کم آماده برگشت خواهد بود
                              با تجمیع موارد فوق سهم مناسب سرمایه گذاری شناخته میشود.

                              اشگهایی که هنگام شکست میریزیم همان عرقهایی هست که در راه کسب پیروزی نریختیم./

                              نظر


                              • خبری به شیرینی قند وشکر

                                افزایش نرخ شکر و کارمزد تصفیه شکر خام پیگیری شد

                                ویرایش توسط amirtrader : https://www.traderha.com/member/6616-amirtrader در ساعت 05-12-2014, 07:31 AM

                                نظر

                                پردازش ...
                                X